ضرورت همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به صنایع

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: بانک‌ها در سال جهش تولید باید همکاری بیشتری را در پرداخت تسهیلات به صنایع داشته باشند تا گام‌های بلندی را برای تحقق شعار سال برداریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، عزیزاله افضلی، رئیس سازمان صمت قزوین در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی گفت: بازدیدهای صنعتی استان از واحدهای تولیدی، صنایع و شرکت‌های صنعتی استان به صورت منظم و مستمر هر هفته با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار می‌شود.
این بازدیدها در سال جهش تولید به منظور جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و تثبیت وضعیت اشتغال و تولید آنها در استان قزوین که قطب صنعتی کشور است با جدیت و اهتمام بیشتری صورت می‌گیرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز اظهارکرد: بانک‌ها در سال جهش تولید باید همکاری بیشتری را در پرداخت تسهیلات به صنایع داشته باشند تا گام‌های بلندی را برای تحقق شعار سال برداریم.
افضلی افزود: در سال جهش تولید، برنامه‌های مختلفی را برای حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی پیگیری می‌کنیم که برگرفته از برنامه‌های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
در ادامه این برنامه از یک واحد تولیدی در زمینه تولید رنگ و مواد شیمیایی با هزار و ۵۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۳۵نفر اشتغال، یک واحد تولید درب و پنجره پی وی سی با ۱۵ نفر اشتغالزایی و ۱۴۶میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت، واحد تولید انواع میلگرد آلومینیومی با ۳۵نفر اشتغال و ۱۵۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری، واحد تولید کابل و پروفیل آلومینیومی با ۱۱۴ نفر اشتغال و ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و یک واحد تولید انواع کیسه پلی پروپیلن با ۲۰۰نفر اشتغال و ۲۶۰میلیون ریال سرمایه گذاری بازدید شد و برای حل مشکلات آنها دستورهای لازم صادر شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =