ارتقاء ادارات در سطح استان منجر به دسترسی سریع تر و بهتر مردم به خدمات می شود

علی رضا آشناگر ، استاندار سمنان در دیدار با مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان گفت : ارتقاء ادارات در سطح استان منجر به دسترسی سریع تر و بهتر مردم به خدمات می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، علی رضا آشناگر ، استاندار سمنان در دیدار عمیدی ، مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان با وی که پیش از ظهر امروز پنج شنبه بیست و ششم تیر ماه در محل سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به تفکیک اداره کل راه و ترابری سابق به دو اداره کل راه و شهرسازی در استان سمنان گفت : در اواخر سال ۱۳۹۷ شاهد ایجاد ساختاری جدید در حوزه ی راهداری و مسکن در استان سمنان بودیم که این اقدام برکاتی را به همراه داشت .
آشناگر با اشاره به این نکته که ارتقاء ادارات در سطح استان منجر به دسترسی سریع تر و بهتر مردم به خدمات می گردد عنوان کرد : در ابتدا چنین تصور می شد که دولت قصد دارد با انجام این اقدام از اختیارات این اداره کل در سطح استان بکاهد اما به مرور زمان ، ثابت شد که نه تنها این ساختار منجر به کاهش اختیارات نشد بلکه کمک فراوانی نیزبه مدیریت این حوزه در شرق استان نمود .
استاندار سمنان با تمجید از انگیزه و روحیه ی بالای فرماندار شاهرود و مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان تاکید کرد : گزارش های ارائه شده در حوزه های مختلف تحت مسئولیت این اداره کل و بروز رسانی بسیاری از پرونده های جاری این سازمان و زیر ساختهای ایجاد شده در این منطقه نشان می دهد که این ساختار از کارایی لازم برخوردار بوده و امیدوارم با وحدت و همدلی بیشتر میان ارکان قدرت در شاهرود و میامی این امور با سرعت و کیفیت بیشتری نیز به انجام رسد .
آشناگر در این دیدار با اشاره به گره گشایی های ایجاد شده در مشکلات مختلف حوزه راه و شهرسازی در منطقه شرق استان و همکاری های بین بخشی میان دستگاههای مختلف و تمرکز ایجاد شده بر اجرای پروژه های این اداره کل گفت : ورود مجموعه های اجرایی به جدل های سیاسی بعنوان سمّی مهلک به شمار می آید و لذا مجددا توصیه می شود دستگاههای اجرایی از ورود به این حوزه جدا پرهیز نموده و صرفا خدمت به مردم را فارغ از هر گونه گرایش و جهت گیری مختلف ، مد نظر قرار دهند .
استاندار سمنان تاکید کرد : مجموعه مدیریت ارشد استان و سایر مدیران این آمادگی را دارند تا هر گاه مشکل یا معظلی در اجرای برنامه ها و پروژه های این اداره کل و سایر دستگاههای استان ایجاد شود ، مشکلات را در اسرع وقت پیگیری و برطرف نموده و در این راستا یاریگر مدیران استانی و شهرستانی باشند .
علی رضا آشناگر با اشاره به دغدغه های موجود مردم شرق استان در حوزه راه و شهرسازی نظیر پروژه های سفر ریاست محترم جمهور به استان گفت : خوشبختانه با حضور آقای فخری بعنوان فرماندار ویژه شاهرود تحرک خوبی در اجرای این پروژه ها ایجاد شد و لازم است تمامی مسئولان ، تمرکز کامل خود را در سال پایانی فعالیت دولت تدبیر و امید بر اتمام پروژه ها و بویژه پروژه های دارای ۶۵ درصد پیشرفت در سطح استان معطوف دارند .
استاندار اضافه کرد : امسال تعداد ۱۵۸ پروژه نیمه تمام در استان سمنان به دفتر رئیس جمهور اعلام شده که تعدادی از این پروژه ها در حوزه شرق استان است و لذا باید تلاش شود تا این پروژه ها حداکثر تا پایان سال تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد .
استاندار سمنان در ادامه به توافق انجام شده میان فرمانداری ، اداره کل راه و شهرسازی شرق استان و شهرداری شاهرود و لزوم پیگیری آن توسط تمامی دستگاههای سهیم ، اشاره کرد و اظهار داشت : بر اساس این توافق مقرر گردیده است تا با مشارکت دستگاههای یاد شده نواقص پروژه های مسکن مهر در شهرستان شاهرود برطرف و در اسرع وقت این واحدها به مردم تحویل گردد .
آشناگر در ادامه با تاکید بر لزوم حفاظت از بافت تاریخی شهرهای استان و بویژه شهرهای تحت مدیریت اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت : شهرهایی مثل شاهرود ، مجن ، بسطام و .... در شرق استان سمنان از نظر تاریخی و فرهنگی دارای ارزش فراوان برای مردم کشور و استان می باشند که لازم است در ساخت و سازهای جدید نسبت به حفاظت از بافت تاریخی و کهن این مناطق اهتمام لازم منظور گردیده و با استفاده از اعتبارات در نظر گرفته شده دولت در باز آفرینی شهرها ، نسبت به این مهم اقدام گردد .
استاندار سمنان با استقبال از پیشنهادات جدید ارائه شده توسط مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان گفت : ایجاد ظرفیت های جدید در شهرستانهای استان به هیچ وجه موجب ضرر و خسارت برای شهرستان های دیگر نیست و لذا مدیریت ارشد استان از هر گونه پیشنهاد در جهت ارتقا و رشد استان حمایت می کند .
استاندار همچنین در این جلسه با بیان اینکه چارت انسانی در نظر گرفته شده برای ادارات و سازمانها باید بر مبنای ساختار جدید آنها باشد ، نسبت به بررسی درخواستهای اداره کل راه و شهر سازی شرق استان در خصوص تکمیل نیروی انسانی ، رفع مشکلات نیروهای شرکتی و مشکلات ساختمان محل استقرار این اداره کل قول پیگیری داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =