۴ نفر
۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
چرا باید به الست گروپ اعتماد کنیم؟

صنعت مهاجرت، صنعت بسیار حساسی است. در تمام دنیا و البته کشور عزیز ما ایران، افراد هنگامی تصمیم به مهاجرت از وطن خود میگیرند که دچار مشکلات و سختی‌های غیرقابل چشم‌پوشی در کشور خود شده باشند و یا امید به رویایی بزرگتر در کشوری دیگر را جستجو کنند. از این رو، تصمیم به مهاجرت از کشور خود میگیرند که شاید بزرگترین تصمیم در زندگی‌ آنها در طول تمام عمرشان باشد.

بزرگی تصمیم به مهاجرت و حساسیت بالای آن، و طبیعتاً هزینه‌های بالای آن که به نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت برای افراد محسوب خواهد شد، باعث میشود تا به حساسیت صنعت مهاجرت و خدمات مهاجرتی بطور ویژه‌ای افزوده شود.

در این میان و مانند هر صنعت ‌و بازار و حوزه‌ی دیگری، عده‌ای با اهدافی شوم و کلاهبردارانه، از اعتمادی که فعالان و شرکت‌های نوآور و پیشروی صنعت مهاجرت، با ارائه‌ی خدماتی درخور شان هموطنان در میان آن‌ها بدست می‌آورند، سوءاستفاده کرده و دست به کلاهبرداری میزنند.

شرکت افق بین‌الملل یاسمین (به شماره ثبت ۵۳۶۱۶۴) با نام تجاری الست‌گروپ با علم به این موضوع و شناخت کامل از مشکلات پیرامون مهاجرت در کشور ما، و البته شناخت کامل از پتانسیل‌های خود در این حوزه که از فعالیت‌های بین‌المللی دیرینه‌ی اعضای هیئت‌مدیره‌ی شرکت نشات میگرفت، در سال ۹۸ بطور جدی و رسمی تصمیم به ورود به حوزه‌ی مهاجرت گرفت تا شاید بتواند با استفاده از تجربیات بین‌المللی خود، راه را برای مهاجرتی بی‌دغدغه برای علاقه‌مندان، و البته ایجاد راه‌های مناسب مهاجرت معکوس، برای هموطنان خارج از کشور، فراهم کند.

در قدم اول، و با توجه به رسالت تعیین شده برای شرکت، که همان مهاجرتی مطمئن برای هموطنان علاقه‌مند بود، تصمیم گرفت تا شعار خود را منطبق بر رسالت و هدف خود از ورود به این بازار تعیین و تبیین کند : «اعتماد را تجربه کن...»

رویکرد ما در انتخاب این شعار این بود که بتوانیم با ارائه‌ی خدماتی در خور شان هموطنانمان، اعتماد آنان را جلب کرده و حس آرامش، که رکن گمشده‌ی مهاجرت در ایران بود را، برای کاربرانمان به ارمغان بیاوریم.

در این راه، علاوه بر ارائه‌ی رزومه‌ و مجوزات رسمی خود به مشتریانمان، و همچنین عقد قرارداد رسمی با شرکت‌های معتبر اروپایی، کانادایی، استرالیایی و همچنین مهاجرت به آلمان، که عمدتاً تحت مجوز و نظارت وزارتخانه یا اداره‌ مهاجرت کشورهای مقصد فعالیت میکنند، سعی کرده‌ایم تا در این مسیر از ابتدا تا انتها به عنوان مشاوری نزدیک، در کنار مشتریانمان باشیم.

یکی دیگر از فعالیت‌های متفاوت ما که در جهت اعتمادسازی و جلوگیری از هرگونه ایجاد مشکل برای هموطنانمان توسط ما صورت گرفته، ارائه خدمات امکان‌سنجی مهاجرت به مشتریانمان بوده است. در این سرویس، ما ابتدا و قبل از ارائه‌ی هرگونه پیشنهاد دقیق مهاجرتی توسط کارشناسان، رزومه‌ی شخص را از وی دریافت کرده و با مستندات مربوطه، به رابط خود در اداره مهاجرت کشور یا کشورهای مقصد ارسال میکنیم و از آن‌ها پاسخ دریافت میکنیم. این پاسخ، پاسخی است که برای ما و کاربر ما روشن میسازد که شانس مهاجرت وی بطور دقیق و استعلام‌گرفته‌شده به چه میزان است که این موضوع باعث میشود تا ما با خیالی راحت اقدام به فراهم‌کردن مهاجرت مشتریانمان کنیم.

این خدمات، در کنار دیگر خدمات مانند ارائه پیشنهاد کاری یا جاب‌آفر، ثبت شرکت در آلمان باعث شده است تا در همین مدت کم، نمونه‌های مهاجرتی بسیار موفقی را تجربه کنیم و بسیاری از هموطنانمان را به مقاصدشان راهنمایی کرده و بطور مطمئن برسانیم تا توانسته باشیم با لطف خدا، به شعار خود جامه‌ی عمل پوشانده باشیم و تجربه‌ی اعتمادی واقعی را برای بسیاری از هموطنان ایجاد کرده باشیم.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =