فولاد و تراکتور عامل قهرمانی پرسپولیس؟

ورزش سه نوشت:برنامه سازمان لیگ برای هفته های آتی لیگ برتر نشان می‌دهد که در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد، احتمال دارد آن ها به عنوان تیم قهرمان به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان بروند.

سازمان لیگ برنامه هفته آینده لیگ برتر را هم اعلام کرد که پرسپولیس به دلیل تعویق بازی اش برابر فولاد، دو روز دیرتر به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت. بنابراین احتمال دارد که آن ها به عنوان تیم قهرمان پای به میدان بگذارند.

در حالتی که سرخپوشان فولاد را شکست دهند، تنها در دو صورت قهرمانی را به تراکتور یا فولاد واگذار خواهند کرد. یکی این که تمام پنج بازی آخر را ببازند و تراکتور هم پنج دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و دوم این که از پنج بازی یک امتیاز بگیرند و فولاد در ۷ دیدار آینده ۲۱ امتیاز به دست بیاورد.

بنابراین بدون توجه به نتایج پرسپولیس، فولاد و تراکتور برای قهرمانی محکوم به پیروزی در تمام دیدارها هستند و اگر یک بار هم متوقف شوند، شانس خود را از دست خواهند داد. پس در صورتی که پرسپولیسی ها امشب فولاد را شکست دهند و هفته آینده روز پنج شنبه تراکتور و فولاد در برابر شهرخودرو و ذوب آهن نتیجه ای غیر از برد کسب کنند، قهرمانی پرسپولیس قطعی شده و شاگردان یحیی گل‌محمدی به عنوان فاتح لیگ پای به میدان مسجدسلیمان خواهند گذاشت.

نکته جالب البته این است که پرسپولیس در هفته بیست ششم و بیست و هفتم میهمان نفت مسجدسلیمان و نساجی خواهد بود. یعنی سرخ ها برای گرفتن جشن قهرمانی باید تا هفته بیست و هشتم احتمالا صبر کنند که هنوز هم تاریخ برگزاری آن مشخص نشده است.

نکته مهم این که آخرین شکست پرسپولیس در لیگ برتر مقابل همین تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی رقم خورد و حالا اگر سرخپوشان تهرانی در دیدار با فولاد شکست ناپذیر باقی بمانند با آمار ۱۴ بازی بدون شکست به مصاف شاگردان تارتار خواهند رفت و این فرصت را نیز خواهند داشت که به رکورد ۱۹ بازی متوالی بدون باخت برسند.

پرسپولیسی ها با قهرمانی در دو هفته آتی لیگ برتر رکورد سریع ترین قهرمانی لیگ را خواهند شکست و باید یاران سیدجلال حسینی در کنار دیگر رکوردها موفق به دستیابی به این آمار فوق العاده نیز خواهند شد یا خیر؟

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =