اعتراض پارس جنوبی به زمان بازی با استقلال

فارس نوشت: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در خصوص برگزاری بازی‌های معوقه هفته بیست و سوم را شبهه برانگیز خواند.

سازمان لیگ فوتبال ایران امروز زمان برگزاری دو بازی معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر را اعلام کرد که این موضوع مورد اعتراض باشگاه پارس جنوبی جم قرار گرفت.

طبق برنامه تعیین شده دیدار تیم‌های پارس جنوبی و استقلال تهران ساعت ۲۰:۳۰ روز ششم مرداد، در ورزشگاه تختی جم آغاز می‌شود اما مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم این اقدام سازمان لیگ را شبهه برانگیز می‌داند.

بهرام رضائیان در مورد تاریخ اعلام شده توسط سازمان لیگ برای برگزای بازی معوقه پارس‌جنوبی مقابل استقلال به خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما به این برنامه سازمان لیگ اعتراض داریم. چرا بدون رای کمیته استیناف زمان برگزاری بازی را اعلام کرده‌اند؟ این کارشان شک و شبهه دارد و شاید واقعا از چیزی مطلع هستند.

رضائیان در ادامه گفت: من با سهیل مهدی صحبت کردم و او اعلام کرد بازی در صورتی برگزار می‌شود که رای کمیته استیناف به نفع استقلال و فولاد صادر شود. دو روز دیگر به زمان برگزاری جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده این دو بازی (پارس جنوبی-استقلال و نساجی-فولاد) باقی مانده اما نمی‌دانم چرا پیش‌دستی کرده‌اند و زمان برگزاری بازی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: مجیدی و استقلال؛ ده روز نفس‌گیر در پیش است

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =