۲ نفر
۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
زیدان تکلیف گرت بیل را روشن کرد/عکس

گرت بیل از لیست رئال مادرید برای دیدار مقابل لگانس خط خورد تا به‌نوعی زین الدین زیدان با این کار یک بار دیگر عدم نیاز خود را به این ستاره ولزی علنی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  پیروزی پنج شنبه شب رئال مادرید مقابل ویارئال باعث شد که سی و چهارمین قهرمانی این تیم در تاریخ رقابت‌های لالیگا به ثبت برسد. اتفاقی که در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا و پیش از بازی رئال در مقابل لگانس قطعی شد.

شاگردان زین‌الدین زیدان الدین زیدان اما فردا شب در دیداری تشریفاتی به مصاف لگانس قعر جدولی خواهد رفت؛ دیداری که شاید تنها اهمیت آن برای رئالی‌ها به مسئله آقای گلی کریم بنزما برمی‌گردد چرا که این بازیکن می تواند در صورت ثبت هت تریک در دیدار فردا و البته عدم گلزنی لیونل مسی مقابل آلاوس جایزه پیچیچی را از آن خود کند.

بسیاری گمان می کردند که با توجه به قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید، زین الدین زیدان بالاخره در دیدار فردا شب از گرت بیل در ترکیب اصلی خود استفاده کند اما لحظاتی پیش لیست کهکشانی ها برای مسابقه با لگانس اعلام شد که در کمال تعجب نام ستاره ولزی در آن دیده نمی شود؛ اتفاقی که می تواند یک پیام مهم از سوی زیدان برای گرت بیل باشد؛ اتفاقی که پیش از شروع فصل جاری نیز به شکل دیگر رخ داده بود و حالا با این شرایط به نظر می رسد گرت بیل به پایان کار خود در سانتیاگو برنابئو نزدیک و نزدیک تر شده است.

از طرف دیگر همچون بازی‌های قبلی خامس رودریگز از لیست رئال مادرید خورده و زین الدین زیدان ترجیح داده به ادن هازارد نیز استراحت بدهد تا این بازیکن با آمادگی کامل برای حضور در لیگ قهرمانان مقابل منچستر سیتی آماده شود.

بیشتر بخوانید: در ستایش از مردی که از هیچ، همه چیز می‌سازد!

255 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =