ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی غیرحضوری به مددجویان چهارمحال و بختیاری

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: با شیوع ویروس کرونا خدمات مشاوره و راهنمایی از طریق تماس تلفنی، شبکه‌های مجازی و توزیع بسته‌های آموزشی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  نجف علی حیدری بابیان اینکه ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی در راستای بهبود سلامت عمومی خانواده‌های تحت حمایت توسط مشاوران این نهاد ارائه می‌شود بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون خدمات مشاوره و راهنمایی به ۸۵۲ مددجو ارائه شده است.
وی با اشاره به ارائه این خدمات از طریق شبکه‌های مجازی و برگزاری دوره‌های عمومی ویژه مددجویان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا خدمات به صورت غیرحضوری به مددجویان ارائه می‌شود که تاکنون ۱۲۵ نفر از طریق شبکه‌های مجازی خدمات مشاوره و راهنمایی دریافت کرده‌اند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: ۳۲۸ بسته آموزشی شامل کتاب‌های آموزشی، مشاوره و تربیتی نیز همراه با بروشور تهیه و به خانواده‌های مددجو ارائه شده است.
حیدری مشاوره تحصیلی، تربیت فرزند، مهارت‌های زندگی و آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج را از جمله خدمات ارائه شده توسط مشاوران کمیته امداد عنوان و بیان کرد: همچنین مددجویان می‌توانند از طریق تماس تلفنی و یا شبکه‌های مجازی مشکلات خود را با مشاوران مطرح و خدمات دریافت کنند.
وی با اشاره به همکاری ۲۲ کلینیک تخصصی روانشناسی با کمیته امداد استان گفت: مددجویان با تشخیص مشاوران برای دریافت خدمات تخصصی به این کلینیک‌ها معرفی می‌شوند.

46

کد مطلب 1411664

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار