استاندار گلستان: در حال گذر از پیک دوم کرونا هستیم؛ نماز عید قربان در استان اقامه نمی‌شود

استاندار گلستان با بیان "تثبیت و کاهشی‌شدن روند ابتلا به کرونا نشان می‌دهد در حال عبور از پیک دوم این بیماری هستیم"، گفت: به‌علت شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم نمازهای جمعه و همچنین نماز عید قربان در استان اقامه نمی‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از گلستان : هادی حق‌شناس ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان، اظهار داشت: وضعیت قرمز کرونا در گلستان ممکن است تا هفته‌های آینده هم ادامه داشته باشد و برخی نظارت‌ها جدی‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبات جلسه گفت: سامانه دفاتر پیشخوان و پلیس ۱۰+ در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی قطع و به‌مدت یک هفته تعطیل خواهد شد و ساعات کار مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو افزایش خواهد یافت.

حق‌شناس ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی خصوصی و مراکز آموزشی فقط در گرگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت حداکثر ۱۰ نفر مجاز به فعالیت هستند و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، مدیرکل مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۶۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این کاهش نشان می‌دهد در حال گذر از پیک هستیم.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: کارکنان دولت اگر در محل کار ماسک نزنند برای آنها تخلف اداری ثبت خواهد شد و همچنان می‌توانند با یک‌سوم یا دوسوم کارکنان با اولویت مرخصی برای بانوان فعالیت کنند.

وی یادآور شد: برگزاری نماز جماعت و نماز عید قربان به‌هرنحوی در استان همچنان ممنوع است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =