۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۱

مهدی بوستانی شهر بابکی با دو فیلم کوتاه «هسته صلح‌آمیز» و مستند «گلاب به روتون» در چهارمین جشنواره فیلم شهر حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم شهر، این کارگردان عرصه فیلم کوتاه و مستند با فیلم کوتاه «هسته صلح‌آمیز» و مستند «گلاب به روتون»  متقاضی حضور در بخش‌‌های  رقابتی این رویداد هنری است.

فیلم کوتاه «هسته صلح‌آمیز» با مضمونی  طنز زندگی یک تروریست و سارق را به هم گره می‌زند که تمام اتفاق‌ها در فضای شهری می‌گذرد و نتیجه کار آن‌ها برسرنوشت شهروندان تاثیر خواهد گذاشت.

همچنین مستند هفت دقیقه‌ای «گلاب به روتون» که محصول موسسه تصویرشهر است، با نگاهی طنز به دستشویی‌های عمومی شهر تهران می‌پردازد.

نمایش مناطق طبیعی و بکر تهران در جشنواره فیلم شهر
فیلم مستند «ژئو پارک» با موضوع اکوتوریسم  تهران و تغییر کاربری مناطق طبیعی پایتخت در جشنواره فیلم شهر به نمایش در‌می‌آید. این مستند به کارگردانی جواد وطنی، اماکن و مناظر طبیعی و بکر غرب و شمال پایتخت را به تصویر می‌کشد.

«ژئو پارک» به تغییرکاربری مکان‌های یاد شده که به بستری برای بروز برخی معضلات اجتماعی تبدیل شده بود و اکنون اماکن مناسب برای تفریح سالم شهروندان است، می‌پردازد.

وطنی کارگردان مستند ژئو پارک همچنین تصویربرداری این اثر را  برعهده داشته و سارا اقبال دستیار کارگردان و امیر ترکمن صدابردار این پروژه هستند. «ژئو پارک» از تولیدات موسسه تصویرشهر است.

چهارمین جشنواره فیلم شهر با رویکرد «شهری انسانی برای انسان شهری» و در قالب بخش‌های رقابتی فیلم‌های سینمایی، کوتاه، مستند و انیمیشن 24 تا 29 اردیبهشت‌ماه در تهران و گیلان برگزار می‌شود.

54

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =