رکورد را مربی‌ای دارد که 3 تیم لیگ برتری عوض کرده!

ورزش سه نوشت:سرمربی حال حاضر شاهین بوشهر در شرایطی تمام تمرکز خود را روی بقای سخت این تیم قرار داده که رکورد جالب توجهی را در طول یک سال با حضور روی نیمکت تیم‌های لیگ دو، لیگ دسته اول و در نهایت لیگ برتری به خود اختصاص داده است.

پاشازاده در ابتدای درباره شکست تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان می‌گوید: در مورد بازی باید بگویم تیم ما قبل از این بازی، بازیکنان آسیب‌دیده زیادی داشت. در مورد بازی هم باید بگویم که تیم گل‌گهر کار خاصی انجام نداد زیرا دو گل را خودمان به آنها هدیه کردیم دو گل را هم داور. همچنین باخت ما سنگین هم نبوده زیرا چهار گل خورده‌ایم، دو گل زده‌ایم و اختلافمان می‌شود دو گل.

وی با اشاره به اینکه شاهین بوشهر مشکلات زیادی دارد، ادامه داد: این تیم همه جوره مشکل دارد؛ آخر جدول است و قبل از اینکه من به این تیم بیایم مقابل ذوب‌آهن چهار گل خورده بود و باید ابتدا ساختار تیمی شاهین را درست کنیم.

اینکه می گویند ریسک کرده و به شاهین بوشهر آمده ام را قبول ندارم. یک مربی زمانی موفق است که بتواند یک تیم را از پایین به یک سطح ایده‌آل برساند و تفکر من در تیم شاهین روی همین موضوع است.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد ادعای افشین ناظمی مدیرعامل سپیدرود مبنی بر اینکه این مربی بدون هیچ صحبتی این تیم شمالی را ترک کرده، گفت: با ایشان در رختکن صحبت کردم و نمی‌دانم چرا حالا چنین صحبت‌هایی را عنوان می‌کند! ایشان در صحبت‌هایی اعلام کرده که بنده را در دادگاه خواهد دید من هم مشکلی بابت حضور در دادگاه ندارم و به زودی یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد.

سرمربی سابق سپیدرود در مورد اینکه روز بازی سپیدرود در لیگ یک در مصاحبه‌ای گفته بود که تمام تمرکزش روی این تیم است، گفت: الان هم همین جمله را تکرار می‌کنم؛ من بعد از بازی سپیدرود از این تیم جدا شدم.

پاشازاده در مورد اینکه وی رکورددار مربیگری در فصل جاری از حضور در لیگ دو، یک و برتر است، اینطور توضیح داد: من رکوردهای زیادی دارم. فوتبال ایران همین‌گونه است و در آن اتفاقات عجیب و غریب زیاد می‌افتد. مربی‌ای داریم که همین امسال در لیگ برتر سه تیم عوض کرده است. شغل ما مربیان همین است؛ یک روز هستیم اما از فردایمان خبر نداریم. وقتی مربیان روی شایسته‌سالاری انتخاب نمی‌شوند و همه چیز طبق رابطه است، این اتفاقات هم در آن می‌افتد.
پاشازاده در خصوص اینکه آیا این تیم در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر، گفت: کارمان سخت است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1412442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 0
    تو مربا هم نیستی