به مهدکودک‌های قزوین بیست میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مهدهای کودک‌ قزوین می‌توانند با هدف جبران خسارت ناشی از کرونا در ۲نوبت از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ۲۰میلیون تومانی دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در نشست مشترک با اعضای کانون توسعه مهد کودک استان قزوین بیان کرد: با هدف جبران خسارت ناشی از کرونا در ۲نوبت از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ۲۰میلیون تومانی به مهدهای کودک‌ قزوین تعلق خواهد گرفت؛ نماینده مهدهای کودک‌ باید در این ۲نوبت با اولویت بندی نسبت به معرفی آن‌ها اقدام کند.
او با بیان اینکه مهدهای کودک در مناطق حاشیه‌ای و محروم نیازمند حمایت بیشتری خواهند بود، اظهار کرد: بهزیستی موظف است با شناسایی مهدهای کودک‌ آسیب دیده در این مناطق نسبت به معرفی ۲۰مهد برای دریافت حمایت‌های ویژه اقدام کند.
حبیبی با بیان اینکه برای بخشودگی مالیات و تأمین اجتماعی مهدهای کودک باید بهزیستی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین مکاتبه داشته باشد، تصریح کرد: طبق مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مهدهای کودک جزو رسته‌های آسیب دیده هستند و می‌توانند از تسهیلات لازم برخوردار شوند.
معاون سیاسی استاندار قزوین تأکید کرد: مجوزهای مهد کودک حتماً باید از سوی بهزیستی صادر شود و اگر مواردی وجود دارد که دستگاهی به احداث چنین نهادهایی اقدام کرده است، باید گزارش شود تا سریعاً برخوردهای لازم صورت گیرد.
او خاطرنشان کرد: راه اندازی مهد کودک کاری تخصصی است که با آموزش و تربیت عجین است و هرگز هیچ دستگاهی نباید به این نهادها به عنوان مکانی درآمدزا نگاه کند.
این مقام مسئول یادآور شد: دورانی که کودکان در مهدها تربیت می‌شوند بسیار حساس و مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید به اهمیت این مراکز  بیش از پیش توجه کنند تا نسل آینده دچار مشکل نشود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1412642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =