کشف سرقت ۶۳ میلیاردی طلا و جواهرات در چهارمحال‌وبختیاری / اعتراف سارقان به ۱۰۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۹ فقره سرقت طلا و جواهرات و لوازم منزل به ارزش ۶۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "غلامعباس غلامزاده" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات، سرقت از منزل و اماکن خصوصی در مناطق مختلف استان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام تحقیقات و اقدامات گسترده پلیسی، ۲۲ سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی همه آنها در یک عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: سارقان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰۹ فقره سرقت اقرار کردند.

وی با بیان این که از متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله طلا و جواهرات و لوازم منزل کشف شد، ادامه داد: ارزش اموال مکشوفه توسط کارشناسان ۶۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار "غلامزاده" در پایان به شهروندان توصیه کرد که با استفاده از لوازم بازدارنده همچون دوربین مداربسته و دزدگیر، از وقوع سرقت پیشگیری کرده و پلیس را در تامین امنیت یاری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1413094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =