روایت ادموند از قهرمان شدن این فصل پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است پرسپولیس با حرفه‌ای‌گری که در تعطیلات داشت،توانست روند موفقیت‌هایش را در این فصل ادامه دهد.

سمیه قدیری-خبرآنلاین:ادموند بزیک در خصوص وضعیت فعلی  پرسپولیس گفت: پرسپولیس در طول فصل نتایج خوبی را کسب کرده است و در حال حاضر در آستانه کسب قهرمانی است که این مساله نشان از صلابت این تیم دارد و بازیکنان این تیم حرفه ای کار کرده اند و در مدت تعطیلی بازی ها توانستند بدن های خود خود را در شرایط ایده آل حفظ کنند. برای تیم های حرفه ای، دور بودن از تمرین مساله خوبی نیست اما پرسپولیسی ها با توجه کامل به این مساله، توانستند شرایط ایده آل تیم را نسبت به قبل از کرونا حفظ کرده و نتایج خوبی را هم از این حرفه ای گری خود ببینند.


 مهاجم سال های گذشته پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم در مقابل نفت مسجدسلیمان و شرایط جوی در این بازی گفت: در حال حاضر بهترین مساله ای که برای پرسپولیس اتفاق افتاده است، این است که این تیم در آستانه قهرمانی قرار گرفته است و این انگیزه بر تمامی مشکلاتی که ممکن است برای این تیم به وجود بیاید، غلبه می کند. اکثر بازیکنان حال حاضر پرسپولیس در لیگ قهرمانان در گرمای کشورهای حاشیه خلیج فارس بازی کرده اند و با این شرایط کاملا آشنایی دارند و من فکر می کنم پرسپولیس با وجود گرمای این روزهای جنوب در بازی مقابل نفت بتواند نتیجه لازم را کسب کند.

به نظر من اگر بازی ها نیمه کاره می ماند و پرسپولیس قهرمان می شد که برای پرسپولیس که 10 امتیاز اختلاف تا تیم دوم داشت، راحت تر بود اما پرسپولیس اگر به برگزاری بازی ها اصرار داشت به این دلیل بود، که می خواست در زمین ثابت کند که شایسته ترین تیم برای قهرمانی در این فصل است

بزیک در ادامه در مورد  شرایطی که در پساکرونا بر فوتبال ایران حاکم بود،گفت: تیم هایی که بعد از شیوع کرونا با برگزاری بازی ها مخالف بودند دلایل مختلفی برای این موضوع داشتند. بعضی از تیم ها به خاطر مشکلات و مسائل مالی که داشتند با برگزاری ادامه لیگ مخالف بودند. تعدادی از تیم ها نیز دغدغه سقوط یا نرسیدن به سهمیه آسیایی را داشتند که معتقد بودند لیگ باید نیمه تمام مانده و شرایط قبل از کرونا اعمال شود. اصرار برای ادامه بازی ها فقط از سوی پرسپولیس نبود، در همه دنیا به جز یکی دو کشور، اصرار و اراده برای برگزاری ادامه بازی ها بود. به نظر من اگر بازی ها نیمه کاره می ماند و پرسپولیس قهرمان می شد که برای پرسپولیس که 10 امتیاز اختلاف تا تیم دوم داشت، راحت تر بود اما پرسپولیس اگر به برگزاری بازی ها اصرار داشت به این دلیل بود، که می خواست در زمین ثابت کند که شایسته ترین تیم برای قهرمانی در این فصل است که این اتفاق افتاد و ارزش های فنی پرسپولیس در زمین مسابقه بار دیگر به همه ثابت شد.
 این مهاجم پرسپولیس در پایان گفت: در حال حاضر 2 پرسپولیسی در کورس آقای گل ها حضور دارند و این نشان دهنده این است که ساختار تهاجمی این تیم از ابتدای فصل خوب بوده است و من بر این باورم که عملکرد مهاجمان پرسپولیس در این فصل قابل قبول بوده است.

بیشتر بخوانید:یک شب استثنایی در زندگی علی کریمی/عکس

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1413574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =