منطقه آزاد ماکو ویترین مهندسی کشور برای ارائه خدمات مهندسی

تفاهم‌نامه «نحوه ارائه خدمات مهندسی در منطقه آزاد ماکو» بین مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی امضا شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در دیدار مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو سازمان امضا شد.

محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه، همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو و نظام مهندسی در سطح ملی و استانی می‌تواند یکی از امور آینده نگرانه مطرح و الگویی برای کل نظام فنی و اجرایی کشور و خصوصا نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان باشد، گفت: باید اقدامات مهندسی در این منطقه با استفاده از آخرین استانداردها و ارتقا یافته تر از سایر نقاط کشور باشد

عبدالرحیمی با اشاره به اینکه مناطق آزاد مستثنی از مقررات و قوانین کشور و با قوانین خاص خود اداره می‌شود گفت: ساخت و سازهای اصولی، ضابطه‌مند و برمبنای قانون برای مردم و سرمایه گذاران هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

بهرنگ دیلمقانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی هم در این باره گفت: با اجرای تفاهم نامه فی‌مابین، خدمات نظام مهندسی شفاف، سریع و کم هزینه تری در منطقه آزاد ماکو ارائه خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم شاهد ساخت‌وساز کیفی‌تر، ضابطه مند در این منطقه باشیم و این منطقه بتواند الگویی در بین مناطق آزاد باشد.

تفـاهم نامه «نحوه ارائه خدمات مهندسی در منطقه آزاد تجـاری-صنعتی مـاکو» دیروز /پنج‌شنبه/ بین مدیرعـامل سـازمان منطقه آزاد ماکو و رئیس سـازمان نظـام مهندسی ساختمان استـان منعقد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1413831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =