قیچی برگردان جهانبخهش، بهترین گل فصل لیگ برتر انگلیس/عکس

ورزشی‌نویسان روزنامه «ایندیپندنت» انگلیس از گل علیرضا جهانبخش به آبی‌های لندنی به عنوان بهترین گل فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ نشریه انگلیسی «ایندیپندنت» در گزارشی به بررسی فصل 20-2019 لیگ برتر پرداخته و از ورزشی‌نویسان خود خواسته تا نظرشان را درباره مواردی از جمله تیم منتخب فصل، بهترین بازیکن فصل و بهترین گل فصل بگویند که در این بین یکی از ورزشی‌نویسان این نشریه از گل علیرضا جهانبحش به چلسی در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس به عنوان بهترین گل فصل یاد کرده است.

تام کرشاو، خبرنگار جوان «ایندیپندنت» درباره انتخاب بهترین گل فصل از دید او، نوشت: «گل علیرضا جهانبخش مقابل چلسی. بازیکن تیم ملی فوتبال ایران دوران سخت و طاقت‌فرسایی را در برایتون تحمل کرده و در اغلب موارد بیرون از ترکیب این تیم بوده است و از او به عنوان خریدی وحشتناک یاد شده اما ضربه برگردان تماشایی او مقابل چلسی در روز سال نوی میلای، یک امتیاز برای برایتون به ارمغان آورد و لحظه‌ای واقعاً باورنکردنی، احساسی و موثر بود».

کارل متچت، دیگر ورزشی‌نویس این نشریه انگلیسی هم از گل علیرضا جهانبخش به چلسی، گل کوین دی‌بروینه به نیوکاسل و گل فابینیو به منچسترسیتی از جمله گل‌های برتر فصل 20-2019 لیگ برتر یاد کرد.

ملیسا رِدی، دیگر ورزشی‌نویس «ایندیپندنت» هم از گل جردن آیو به وستهام به عنوان بهترین گل فصل یاد کرد، اما از گل دی‌بروینه به نیوکاسل، گل جهانبخش به چلسی و گل فابینیو به منچسترسیتی هم به عنوان دیگر گل‌های برتر این فصل یاد کرد.

 گل علیرضا جهانبخش به چلسی همچنین از سوی سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس به عنوان بهترین گل ماه ژانویه این رقابت‌ها معرفی شده بود. بال ایرانی برایتون در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس، 16 دقیقه پس از ورودش به میدان موفق شد در دقیقه 84 گل تساوی برایتون را با یک ضربه قیچی برگردان زیبا وارد دروازه چلسی کند و نتیجه را به تساوی یک-یک کشاند.

بیشتر بخوانید: تابستان داغ در انتظار لژیونرهای ایرانی

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =