وضعیت بازار و افزایش قیمت‌ها به سرمایه اجتماعی نظام ضربه می‌زند

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بازار و افزایش قیمت‌ها به سرمایه اجتماعی نظام ضربه می‌زند و اگر فرهنگ و مسائل اعتقادی و ایمانی جامعه کمرنگ شود آسیب جدی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی : حجت‌الاسلام مجید نصیرایی صبح امروز در شورای اداری شهرستان طبس اظهار داشت: در تاریخ انقلاب ثابت شده که مردم با همه وجود و گرفتاری‌ها پای نظام ایستاده‌اند که برآمده از تدین و اخلاص و وفاداری آنها به نظام است.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم استان خراسان جنوبی همیشه برای حضور و همراهی نقش‌آفرینی کرده‌اند ولی با کمبودها مواجه هستند و در همین انتخابات مجلس دیدیم که هم‌استانی‌های ما مشارکت بالایی نسبت با سایر نقاط کشور داشتند.

وی تاکید کرد: اگر فرهنگ و مسائل اعتقادی و ایمانی جامعه کمرنگ شود، آسیب جدی این کم توجهی و بی‌توجهی به مساله فرهنگ برای همه خواهد بود و به طور یقین اگر آتشی به پا شود تر و خشک خواهند سوخت که نمونه آن در سوریه و بلاد اسلامی و ورود آمریکا و اسرائیل دیده‌ایم که باعث شده به مال و جان و ناموس مردم تجاوز می‌شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت فعلی جامعه و بازار و فشارها بر مردم دارد به سرمایه اجتماعی نظام ضربه می‌زند و مردم کمرنگی و بی‌عرضگی برخی را می‌بییند و آن را به نظام ربط می‌دهند و اگر قرار باشد بی‌تفاوت باشیم، سرانجام خوبی نخواهد داشت.

 نصیرایی به نیکی از امامان جمعه فقید شهرستان یاد کرد و گفت: نقش امام‌جمعه طبس در ۲ سال گذشته یک نقش محوری بوده که جناح‌ها و افکار مختلف را گردهم آورده و حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی باعث همدلی و همگرایی شده است.

وی به خدمات ارزشمند آیت‌الله رئیسی و قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: هرچند در حوزه بیت‌المال خوب عمل شده اما با حیف‌های بیت‌المال و کوتاهی برخی مسئولان در حق کشور و مردم باید برخورد جدی شود و کسانی که مسئولیت داشته و انجام وظیفه صحیح نکرده‌اند، محاکمه شوند.

وی گفت: مسئولی که روی خون شهدا نشسته و مدیون مردم و شهیدان است، موظف با عملکرد خوب، پیگیری حقوق مردم با قوت مضاعف و پاسخگویی به جامعه است و مقامات قضایی از جمله دادستان‌ها اگر دیدند مدیری کوتاهی می‌کند، باید به طوری جدی برخورد کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان به میان مردم بروند و صدای آنها را بشنوند و مشکلات را رفع کنند که برخی موارد جزئی با حضور یک‌ مسئول رفع و گاهی به دلیل بی‌توجهی به موضوعی حاد تبدیل می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =