سرمربی شیاطین سرخ می گوید این برای اولین بار در هفت سال اخیر است که اشتباهات داوری به سود منچستر تمام شده است

سعید یوسفی/ به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیلی میل ؛ مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با دیدار دو تیم چلسی و منچستر یونایتد که در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن برگزار گردید پیگیری شد . در پایان این دیدار حساس و پربرخورد, سرخپوشان منچستر توانستند با تک گل وین رونی از سد حریف قدرتمندشان بگذرند تا با روحیه ای مضاعف به دیدار برگشت که در ورزشگاه تئاتر رویاها برگذار می شود چشم بدوزند. این در حالی است که بازیکنان و کادر فنی آبی ها بشدت به صحنه ی مشکوکی که در وقتهای تلف شده بازی در محوطه جریمه منچستر اتفاق افتاد معترض هستند و می گویند داور اسپانیایی مسابقه یک پنالتی مسلم را برای چلسی نادیده گرفته است اما سر الکس فرگوسن نظر دیگری دارد و می گوید اگر هم اتفاقی افتاده این برای اولین بار در طول هفت سال گذشته است که اشتباه داور به سود شاگردانش تمام شده است.

"نمی توانم درباره آن صحنه نظر قطعی بدهم. از زاویه ای که من بازی را تماشا می کردم همه چیز 50-50 بود. نمی دانم که آیا واقعا برخوردی صورت گرفته یا نه. شاید رامیرس هم کمی در آن صحنه بزرگنمایی کرده باشد. به هر حال این برای اولین بار در هفت سال اخیر است که شاید از اشتباهات داوری سود برده باشیم.

درباره شبیه سازی مهاجم 50 میلیون پوندی چلسی هم باید بگویم تورس در آن صحنه روی زمین شیرجه رفت و به همین دلیل هم از داور کارت زرد گرفت. فکر می کنم مسائل مهمتری از اینها برای بحث وجود داشته باشد. همه شاگردانم و به خصوص رونی در بازی دیشب عالی بودند. این همان چیزی بود که از او انتظار داشتم. شاید وین در دقایقی از بازی ناموفق بوده باشد اما او مهره مهمی در پیشانی خط حمله منچستر به حساب می آید. تک گلی که رونی برای ما به ثمر رساند می تواند خیلی به ما در صعود به نیمه نهایی کمک کند."

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =