اینکا اینچی؛ اکسیر جوانی از جنگل های آمازون

در اعماق جنگل های بارانی آمازون، درختی می روید که از میوه و دانه آن روغن اینکا اینچی به دست می آید. روغنی بسیار مغذی که به عنوان معجزه جوانی و زیبایی پوست و مو شناخته می شود.

کشور پرو مهد اصلی تولید روغن اینکا اینچی است و سال هاست که صادرات این روغن به یکی از مشاغل پردرآمد در این کشور تبدیل شده است. اما چرا روغن اینکا اینچی تا این حد بین مردم در سراسر دنیا محبوب شده است؟

روغن اینکا اینچی یکی از مغذی ترین روغن هاست و خواص آن در جلوگیری از سرطان و تامین نیازهای تغذیه ای بدن بر کسی پوشیده نیست. اما آنچه اینکا اینچی را از سایر روغن های مغذی متمایز می کند؛ تاثیر فوق العاده آن بر زیبایی پوست و مو است. روغن اینکا اینچی نقش بسیار مهمی در حفظ تعادل چربی پوست دارد و به همین دلیل در حفظ لطافت و جوانی پوست نقش مهمی ایفا می کند.

یکی دیگر از خواص مهم روغن اینکا اینچی، کمک به بهبود زخم ها و التهابات پوستی است. اگر به حساسیت های پوستی مثل اگزما و... دچار هستید یا زخم هایتان دیر خوب می شوند؛ از اثر معجزه آسای روغن اینکا اینچی غافل نشوید. این روغن با تاثیر بر لایه اپیدرم پوست و احیای آن، باعث می شود زخم ها و التهابات پوستی با سرعت بیشتری بهبود پیدا کنند و ردی از آنها روی پوست باقی نماند. علاوه بر خاصیت ترمیم کنندگی روغن اینکا اینچی، اسیدهای چرب ضروری موجود در این روغن (مانند امگا ۳ و امگا ۶) باعث جوان سازی و محافظت از پوست می شوند. استفاده از روغن اینکا اینچی می تواند تا حد بسیار زیادی باعث جلوگیری از آسیب های پوستی در اثر تابش اشعه های ماورابنفش شود.

اما آنچه روغن اینکا اینچی را تا این اندازه در سطح دنیا محبوب کرده است؛ خاصیت ویژه ایست که در جوانسازی پوست دارد. این روغن، خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارد که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و روند پیری پوست را به تاخیر می اندازند. مواد مغذی موجود در روغن اینکا اینچی، علاوه بر تامین نیازهای تغذیه ای پوست؛ رطوبت مورد نیاز را به لایه اپیدرم رسانده و باعث شفافیت و نرمی پوست می شوند. این ویژگی روغن اینکا اینچی باعث شده استفاده از آن، چروک ها و خطوط ریز را محو کند و پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان بیاورد.

بافت سبک و جذب سریع روغن اینکا اینچی روی پوست، این روغن را تبدیل به جایگزینی طبیعی، سالم و فوق العاده برای انواع کرم ها و لوسیون های پوستی کرده است. خاصیت جوانسازی و ضد پیری پوست، از بین بردن چروک ها و خطوط محو، رطوبت و حفظ لطافت و نرمی پوست، فقط بخشی از خواص این روغن بی نظیر هستند. روغن اینکا اینچی با افزایش جریان مویرگی خون در سطح پوست، باعث شفافیت و زیباتر شدن پوست شده و خاصیت الاستیکی را افزایش می دهد. علاوه بر این موارد؛ اینکا اینچی تاثیر بسیار سریع و عمیقی بر سوزش و قرمزی پوست دارد.

اگرچه افرادی که پوست مستعد آکنه دارند در استفاده از روغن ها احتیاط می کنند؛ اما روغن اینکا اینچی برای پوست های آکنه ای هم بسیار مفید است و علاوه بر درمان جوش ها، احتمال بروز آکنه را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. البته خواص اینکا اینچی منحصر به پوست نیست و استفاده از این روغن باعث تقویت و ابریشمی شدن موها می شود. به دلیل تاثیر روغن اینکا اینچی بر زیبایی و رشد موها، بسیاری از برندهای مطرح دنیا از این روغن در محصولات مراقبت از موی خود مانند شامپوها و نرم کننده ها استفاده می کنند.

شاید شما هم تا به این لحظه فکر می کنید که روغن اینکا اینچی بیشتر برای جوانسازی پوست صورت کاربرد دارد؛ اما بد نیست این بار به زیبایی و جوانی دست هایتان هم اهمیت بدهید!

دست ها، یکی از مهم ترین و البته آسیب پذیرترین اعضای بدن هستند و در برخورد با افراد دیگر، اطلاعات زیادی را درباره شما افشا می کنند. بسیاری از ما نسبت به مراقبت و زیبایی دستانمان بی اعتنا هستیم؛ در حالی که دست زیبا، نشان دهنده سلامتی و اهمیتی است که به ظاهر خود می دهیم.

با شیوع ویروس کرونا و شستشوی مداوم با صابون و الکل، دست ها بیشتر از هر زمان دیگری در معرض آسیب قرار گرفته اند. بسیاری از افراد با مشکل دست های خشک و پوسته پوسته دست و پنجه نرم می کنند و کارهای روزمره را با دشواری انجام می دهند. در حالی که استفاده از مایع دستشویی درماکلین حاوی روغن اینکا اینچی، علاوه بر از بین بردن آلودگی ها، باعث لطافت و نرمی پوست دست شده و از خشکی آن جلوگیری می کند.

روغن اینکا اینچی موجود در مایع دستشویی درماکلین، باعث جوانسازی پوست دست شده و با رطوبت رسانی به آن، از خشکی و آسیب رسیدن به دست جلوگیری می کند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =