فرمانده سپاه استان کرمان: پدران و مادران شهدا سرمایه و الگویی ارزشمند برای جامعه هستند

فرمانده سپاه استان کرمان پدران و مادران شهدا را سرمایه و الگویی ارزشمند دانست و گفت: با درس گرفتن از آنها آینده خوبی برای خود ترسیم کنیم.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : سردار حسین معروفی صبح امروز و در حاشیه آیین تشییع پدر والا مقام شهیدان حمیدرضا و مجید انجم‌شعاع و  جانبازان گران‌قدر مسعود و سعید انجم‌شعاع  اظهار داشت: پدران و مادران شهدا اسوه صبر و ایثار هستند.

وی با تسلیت درگذشت پدر شهیدان انجم‌شعاع بیان کرد: این پدر بزرگوار هم خود از مجاهدان و جانبازان دوران دفاع مقدس و هم پدر ۲ شهید گرانقدر و ۲ شهید بزرگوار است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان این خانواده را خانواده‌ای مجاهدخیز عنوان کرد و افزود: این پدر فداکار و با ایمان، با همت بلند خود و با پیروی از مکتب اهل‌بیت(ع) فرزندانی مومن و شجاع تربیت و برای سرافرازی اسلام و انقلاب روانه میدان جهاد کرد.

وی با بیان اینکه پدر شهیدان انجم‌شعاع الگوی صبر، ایثار، متانت و معلم اخلاق برای همه جامعه است گفت: این پدر بزرگوار همه هستی و میوه‌های زندگی خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کرده است.

معروفی با اشاره به اینکه پدر شهیدان انجم‌شعاع خود نیز از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و از جانبازان بزرگوار است افزود: این انسان بزرگ سال‌ها در بدترین شرایط صبر کرده و شکرگزار خداوند بود.

وی با تاکید بر اینکه پدران و مادران شهدا بزرگترین و بهترین الگوهای ما هستند گفت: مراقب باشیم مجاهدت‌های این انسان‌ها را فراموش نکرده و با درس گرفتن از آنها آینده خود را به خوبی ترسیم کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی مشترک درگذشت پدر شهیدان انجم‌شعاع را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت پدر صبور و فداکار حاجی انجم‌شعاع پدر بزرگوار شهیدان و جانبازان مجید، حمیدرضا، سعید و مسعود انجم‌شعاع موجب تاثر و تالم خاطر شد.

آن پدر فداکار و با ایمان، با همت بلند خود و با پیروی از مکتب اهل‌بیت (ع) فرزندانی مومن و شجاع تربیت و برای سرافرازی اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران روانه میدان جهاد کرد، این مصیبت وارده را به ارواح مطهر آن شهیدان، بازماندگان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و امیدواریم روح مطهر آن بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان عزیز خود مشمول رحمت الهی قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =