تشدید بحران کرونا آمریکا را با کمبود تخت بیمارستان مواجه کرد

تسنیم نوشت: آمارهای رسمی منتشر شده نشان می‌دهد بیش از ۵۰ بیمارستان در ایالت فلوریدا با کمبود تخت در بخش مراقبت‌های ویژه روبرو هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره، آژانس بهداشت و درمان آمریکا اعلام کرد: تا عصر چهارشنبه ظرفیت واحدهای مراقبت ویژه در ۵۱ بیمارستان در ایالت فلوریدا پر شده است. این مساله به خاطر تشدید بحران شیوع ویروس کرونا رخ داده است.

بر اساس این گزارش، آمارهای رسمی حاکی است که در سراسر ایالت فلوریدا هم اکنون حدود ۱۰۰۰ تخت در بخش مراقبت های ویژه خالی است که این رقم حدود ۱۶ درصد کل تخت های آی سی یو در این ایالت است.

طی روز چهارشنبه ۹۴۴۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالت فلوریدا ثبت شده و ۲۱۷ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

فلوریدا ۱۰ درصد کل بیماران کرونایی در ایالات متحده را شامل می شود و بیش از ۴۷۳ هزار نفر تاکنون در این ایالت به این ویروس مبتلا شده اند.

فلوریدا از نخستین ایالت های آمریکا بود که اقدام به بازگشایی فعالیت های اقتصادی کرد ولی با تشدید موارد ابتلا به ویروس کرونا روبرو شده است.

نظرسنجی هفته گذشته دانشگاه کویینی پیاک نشان می دهد ۵۷ درصد رای دهندگان با عملکرد فرماندار این ایالت برای مقابله با ویروس کرونا ابراز نارضایتی کرده و ۶۱ درصد نیز گفته اند این ایالت خیلی زود فعالیت های اقتصادی را بازگشایی کرده است.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =