مخالفت سازمان لیگ با درخواست باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار ممانعت از ورود دوربین‌های تلویزیونی در بازی‌های این تیم به ورزشگاه شده، اما سازمان لیگ با این درخواست مخالف است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های یک مجری برنامه تلویزیونی، با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، درخواست کرده تا از ورود دوربین‌های صداوسیما به محل بازی‌های رسمی تیم پرسپولیس که به میزبانی این تیم برگزار می‌شود، ممانعت شود.
در همین ارتباط یکی از اعضای هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ در ارتباط با تبلیغات محیطی با شرکت‌های مختلف تا پایان فصل قرارداد دارد و موضوع ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه در حیطه اختیارات باشگاه‌ها نیست. تصمیم‌گیری در این مورد به سازمان لیگ ارتباط دارد و با توجه به قرارداد این سازمان و اینکه بازی‌های پرسپولیس و استقلال مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد، بعید می‌دانم سازمان با درخواست باشگاه پرسپولیس برای ممانعت از ورود دوربین‌های تلویزیونی موافقت کند. ملاک سازمان لیگ قانون و قراردادی است که بسته شده و مشکل یک باشگاه با یک مجری تلویزیون به این سازمان ارتباطی ندارد.

بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس از خرید بازیکن و مربی خارجی محروم شدند!

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا US ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    14 19
    یعنی کسی نبینه چطوری بازی رو براشون در میارن
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      16 10
      پنالتی دیروز صالح روی دیاباته را میگی؟
  • طرفدار پرسپولیس IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    12 7
    پرسپولیسی ام ، ولی اینا دیگه دارن شورش رو درمیارن. حالا یه مجری یه چیزی گفت، اینهمه مجری و بازیگر تو تلوزیون از پرسپولیس طرفداری میکنن رو نمی بینید . یه کم کوتاه بیایید و گذشت کنید چیزی ازتون کم نمیشه.
  • Tohid IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 1
    اینهمه شبکه ۳ به استقلال تیکه انداختن هیچی نشد این بیچاره اخراج شده باز ولش نمیکنن خدایی بابا مسعود گفته مگه توهین هست یعنی خودشون قبول دارن واقعا بابا مسعود کار کرده
  • پرستو IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    واقعا تاسف برانگیزه.. چطور وقتی مجریان سلام صبح بخیر به باشگاه ما توهین کردن و لوگوی باشگاه را مسخره کردن، نه عذرخواهی کردن نه برکنار شدن ولی حالا یک مجری که حقیقت را گفته، ترسیدن و عصبی شدن.. البته مقصر خودمونیم. مدیران ما هم بعد از آن توهین، از ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه جلوگیری می کردن تا دیگه هیچکس جرات نکنه به باشگاه بزرگ استقلال توهین کنه