دلجویی دوباره فرهاد از قایدی در محل تمرین/عکس

ورزش سه نوشت:سرمربی استقلال در تمرین امروز تیمش بار دیگر از مهدی قایدی دلجویی کرد و به او روحیه داد.

مهدی قایدی 24 ساعت سخت را سپری کرده است؛ مهاجم استقلال بسیار علاقه داشت روز گذشته مقابل سپاهان طلسم گل نزدن هایش پایان یابد و بتواند دهمین گل فصل را بزند اما 10 نفره شدن استقلال و تعویض تاکتیکی مانع از این امر شد.


فرهاد مجیدی با تغییر سیستم در نیمه دوم مجبور شد در دقیقه 49 قایدی را از زمین بیرون بیاورد و محمددانشگر را به بازی بگیرد تا خط هافبک تیمش قدرتمندتر شود. از این رو قایدی که بازهم رویای 10 گله شدنش را از دست رفته می دید ناخودآگاه بغضش ترکید. مهاجم جوان استقلالی ها بعد از تعویض اشک هایش سرازیر شد و فرهاد مجیدی او را در آغوش گرفت و به این بازیکن روحیه داد.


بعد از این اتفاقات مجیدی در تمرین امروز نیز بار دیگر از مهاجم تیمش دلجویی کرد. سرمربی استقلال هنگامی که بازیکنانش را در محل تمرین ریکاوری جمع کردتا با آنها صحبت کند قایدی را بار دیگر در آغوش گرفت و از بازیکنان نیز خواست کمک کنند تا قایدی به خواسته اش برسد و بتواند به قولی که درباره 10 گله شدن به هواداران داده عمل کند.این صحبت های مجیدی خنده را به لبان مهدی قایدی نشاند تا روحیه این بازیکن برای 3 بازی آینده بالا برود و بتواند با شرایط بهتری در زمین حاضر شود.

بیشتر بخوانید:ماموریت ویژه روانشناس استقلال؛ احیای قایدی

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IE ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 1
    بازیکن سالاری