پرونده تسهیلات رونق تولید در کشور بسته شد؛ البرز رتبه یک کشور را بدست آورد

پرونده تسهیلات رونق تولید در سال ۹۸ در کشور با کسب رتبه اول استان البرز بسته شد و استانهای؛ سمنان، زنجان و کرمان به ترتیب رتبه های بعدی را در این حوزه از آن خود کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، جهانگیر شاهمرادی با بیان این مطلب در جلسه ستاد تسهیل استان گفت: خوشبختانه با همکاری مطلوب و مناسب مدیران دستگاه های اجرایی و بانکهای استان اقدامات شایسته ای در حوزه تزریق تسهیلات رونق تولید به فعالان حوزه  تولید و صنعت استان صورت پذیرفت که خروجی آن منجر به تشکیل ۲۳۸ فقره پرداخت به مبلغ ۲۰۲۹۹ میلیارد ریال شد.
وی افزود: در حوزه تسهیلات نوسازی و بازسازی نیز استان البرز با ۶۳ فقره پرداخت به مبلغ ۱۶۷۸ میلیارد ریال رتبه دوم کشوری را بدست آورد.
این مسئول با اشاره به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ با ۵۶ فقره به مبلغ ۴۱۰۰ میلیارد ریال خاطر نشان کرد: با پرداخت این میزان اعتبار، استان البرز در این حوزه نیز موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده است.
لازم به ذکر است معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در این جلسه به دلیل عملکرد مطلوب برخی مدیران استان از؛ سرپرستی بانک ملی، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرکل بیمه تامین اجتماعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل امور مالیاتی، سرپرستی بانک آینده، سرپرستی بانک صنعت و معدن، سرپرستی بانک کشاورزی، سرپرستی بانک تجارت، سرپرستی بانک صادرات و سرپرستی بانک ملت استان با اهدای لوح تقدیری از سوی استاندار البرز تجلیل بعمل آورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =