۰ نفر
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
بزرگترین فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری

شرکت آرتار دکور با سابقه ده ساله در فروش کاغذ دیواری توانسته فروشگاه های متعددی در سراسر ایران راه اندازی کند و به علت تنوع محصولات در طرح و رنگ و جنس و تعداد بی نهایت آلبوم ها که در هر ماه بر میزان آنها افزوده میشود و کارمندان مجرب که با صحبت با شما و پرسیدن سلایق خریدار بهترین کاغذ ها را متناسب سلیقه مشتری پیشنهاد می کنند.

فروش اینترنتی کاغذ دیواری 

آرتار دکور همیشه سعی در بهترین بودن و شناخت راه های جدید برای فروش و جذب مشتری و همچنین رضایت مشتری داشته است بنابر این در سال ۹۳ سایت خود را راه اندازی کرد و در طول این سالها سعی در ارئه بهترین خدمات و طرح ها در سایت خود بوده است.

محصولات آرتار دکور 

آرتار فروش اینترنتی خود را با کاغذ دیواری شروع کرد و در حال حاضر انواع پوستر ها و کاغذ دیواری سه بعدی 

به همراه پرده های اداری و انواع پارکت و لمینت ها و قرنیز ها را به فروش میرساند که هر هفته یک آلبوم از محصولات جدید وارد سایت میشود تا هر هفته محصولات جدید برای مشتری ها وجود داشته باشد 

قیمت ها 

ما از قدیم در تلاش بودیم تا با کاهش قیمت ها سعی کنیم قدرت خرید مشتریانمان را بالا ببریم تا علاوه بر جذب مشتری های جدید از طریق تعریف مشتریانی که سابقه خرید از ما را دارند و حفظ مشتریان قدیمی بتوانیم خرید خوبی را برای شما رقم زده باشیم و در نهایت باعث افزایش فروشمان شویم.

برای اطلاع از قیمت های فروش تکی میتوانید قیمت ها را در سایت و برای خرید عمده همکاران در تمام کشور میتوانند با همکاران ما تماس بگیرند.

نصب کاغذ دیواری

همانگونه که دیوار در نقاشی ساختمان  نیاز به آماده‌سازی دارد، برای نصب کاغذ دیواری نیز باید ابتدا دیوار را آماده کرد. آماده‌سازی دیوار که به زیر سازی معروف است شامل برطرف کردن سوراخ‌ها و خرابی‌های گچ دیوار می‌شود به گونه‌ای که دیوار کاملاً صاف و یکدست شود. علاوه بر این، هر جنس دیوار برای چسباندن کاغذ دیواری مناسب نیست. به عنوان مثال دیوارهای گچی نسبت به دیواری‌های سیمانی یا چوبی پذیرش بهتری برای کاغذ دیواری دارند.

کاغذ دیواری کاربرد خاص خود را دارد. به عنوان مثال اگر در داخل حمام استفاده شود، حتی اگر کاغذ دیواری ضد رطوبت باشد، پس از مدت کوتاهی به دلیل رطوبت محیط، چسب زیر کاغذ دیواری از بین رفته و خیلی زود خراب می‌شود. بهتر است از کاغذ دیواری در محیط خشک استفادهگردد.

از دیگر نکاتی که قبل از نصب کاغذ دیواری باید به آن دقت کرد، ابعاد دیوار است. اگر طول و ارتفاع دیوار کم باشد، بسیاری از نقش و نگارهای کاغذ دیواری بریده می‌شود و طرح آن به خوبی نشان داده نخواهد شد. طرح کاغذ دیواری‌ها بجز کاغذ دیواری‌های پوستری، تکرار شونده است؛ بنابراین بهتر است دیواری انتخاب شود که فضای کافی برای تکرار چند بار طرح کاغذ دیواری را داشته باشد. هر چه طرح کاغذ دیواری درشت تر باشد، دیواری که روی آن نصب می‌شود نیز باید بزرگ‌تر باشد.

محل های پر مصرف کاغذ دیواری

امروزه کاغذ دیواری به دلیل طرح‌ها و مدل‌های متنوع و طیف رنگی بسیار گسترده معمولا در خانه در چند دیوار با ترکیب پوشش های دیگر مانند رنگ و یا به تنهایی ولی با استفاده از چند طرح در دکور خانه استفاده میشود.

چند مکان پر استفاده کاغذ دیواری در خانه به ترتیب عبارت اند از :‌

۱. کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی و مهمان

۲. کاغذ دیواری برای اتاق خواب

۳. کاغذ دیواری برای اتاق کودک

یکی دیگر از کاربری‌هایی که میزان استفاده آن نیز روزبروز رو افزایش است، استفاده به عنوان کاغذ دیواری پشت تلویزیون، ال سی دی و ال ای دی می‌باشد که نمایی بسیار زیبا به آن می‌دهد.

ابزارهای لازم برای نصب کاغذ

• ابزار میز چسب کاری: این میزهای سبک و تاشو ارزان قیمت بوده و باعث می شوند کار با کاغذ دیواری های ساده تر شود. زیرا آن ها کمی پهن تر از رول های کاغذ هستند و به قدر کافی بلند می باشند تا بتوان به سادگی چسب را روی آن ها پخش کرد.

• قلموی آویختن کاغذ: این یک قلموی باریک است که برای نرم کردن کاغذ هنگامی که روی دیوار نصب می شود استفاده می گردد.

• قلموی چسب کاری: این قلموی بزرگ با موهای مصنوعی برای پخش کردن چسب بر روی کاغذ استفاده می شود.
چند نکته کلیدی برای شست و شوی کاغذ دیواری

◦ برای جلوگیری از ماندگاری لکه های کاغذدیواری باید لکه ها را زود به زود از روی کاغذدیواری تمیز کنید. حدالامکان گرد و غبار و خاک را از روی کاغذ دیواری زود به زود پاک کنید، چرا که کاغذ دیواری را کدر کرده و رفته رفته از درخشندگی و جلای آن می کاهد.

◦ بهتر است سطح کاغذ دیواری ها را از پایین به بالا تمیز کنید. برای شست و شوی آسانتر می توان کاغذ دیواری های نازک را با آب گرم و بدون مواد تمیز کننده و برای کاغذ دیواری های ضخیم تر، از محلول آب گرم و صابون ملایم استفاده کنید.

◦ اگر بر روی کاغذ دیواری های منزل شما لکه چربی ایجاد شد، هرچه سریعتر نسبت به پاک کردن آن اقدام نمایید. ابتدا با استفاده از مایع پاک کننده ملایم، پودرهای جذب کننده رطوبت و گچ خیاطی یک خمیر بسازید و بر روی لکه مورد نظر قرار بدهید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود. بعد از آن با استفاده از یک برس یا مسواک سطح کاغذ دیواری را پاک کنید.

◦ اگر کودک شما بر روی کاغذ دیواری نقاشی کشیده بود، می توانید به راحتی با یک پارچه آغشته به مایع پاک کننده سطح کاغذ دیواری را پاک نمایید. اگر لکه های مداد رنگی پر رنگ بود می توانید از خمیردندان و مسواک برای بهتر تمیز کردن کاغذ دیواری استفاده کنید.

◦ اگر بر روی سطح کاغذ دیواری شما چند قطره شمع چکید، ابتدا با دقت زیاد و با نوک کارد(جسم تیز) از روی دیوار بکنید و بعد با مداد پاک کن جای آن را خوب تمیز کنید.

◦ تا حد امکان مراقب باشید تا بر روی کاغذ دیواری های غیر قابل شست و شو لکه ای ایجاد نشود، چرا که نمی توانید لکه به وجود آمده را به طور کامل از بین ببرید و از زیبایی و شکیل بودن کاغذ دیواری های شما کاسته می شود! برای رهایی از این مشکل می توانید با استفاده از گوش پاک کن تا جای ممکن مواد ریخته شده بر روی کاغذ دیواری را برداشته و بعد با یک دستمال خشک و تمیز، لکه را پاک کنید.

◦ برای تمیز کردن کاغذ دیواری هرگز ابزار ساینده را به کار نبرید و از صابون، اسفنج نرم برای شست و شوی کاغذ دیواری ها استفاده کنید.

ویژگی های کاغذ دیواری :

طرح کاغذ دیواری : ساده - شاخ و برگ درختان - طرح چوب - طرح آجر - پیچک - داماسک - نقوش گیاهی - گلدار - گل رز 

مقاومت کاغذ دیواری : مقاومت بالا در برابر کشش و سایش و ضربه - مقاوم در برابر نور خورشید - مقاوم در برابر حریق - مقاوم در برابر رطوبت -

ویژگی کاغذ دیواری : آنتی استاتیک - ضد گردوغبار - ضد رطوبت - ضد لک - ضد حساسیت- ضد آب -قابل شست وشو -اکلیل دار 

نکات جالبی از کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یا والپیپر (به انگلیسی: Wallpaper) پوشش تزیینی است که برای پوشش دادن سطوح دیوارهای داخلی در ادارات، خانه‌ها و دیگر ساختمان‌ها استفاده می‌شود؛ کاغذ دیواری یکی از جنبه‌های طراحی داخلی به‌شمار می‌آید. این نوع پوشش بیشتر به صورت رول یا به صورت متری فروخته می‌شود و با چسباندن روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ دیواری‌ها می‌توانند ساده (به صورت نقاشی) یا به صورت بافته‌شده (مانند آنگلیپتا) یا با الگوهای گرافیکی ساخته شده باشند.

روش‌های چاپ کاغذ دیواری شامل چاپ سطحی، چاپ به‌وسیله حکاکی،  چاپ سیلک ابریشمی، چاپ به صورت دیجیتالی یا چاپ به وسیله ماشین چاپ چرخشی است.

تاریخچه کاغذ دیواری در واقع از چین باستان آغاز می‌شود. برای این ادعا می‌توان ۲ دلیل را مطرح نمود:

۱. چینی‌ها مخترع کاغذ بودند.

۲. چینی‌ها کاغذ برنج را ۲۰۰ سال پیش از میلاد بر دیوارهای خود می‌چسباندند.

گفته می‌شود که در قرن ۸ میلادی یک زندانی چینی راز کاغذ را بر عرب‌ها فاش نمود که در نتیجه آن‌ها نیز دانش کاغذسازی را به اروپا منتقل نمودند. پس از آن بسیاری از اروپائیان متمول به هنرمندان سفارش کاغذهای نقاشی شده در ابعاد وسیع را جهت نصب بر دیوارهای منازل خود می‌دادند، اما کاغذ دیواری واقعی با پیدایش صنعت چاپ متولد شد. در دوران رونسانس، کاغذ دیواری که با استفاده از تکنیک چاپ کلیشه چوبی تولید می‌شد، در میان اشراف اروپا محبوبیت یافت. از زمان قرون وسطی، طبقه تراز اول جامعه عادت به نصب فرشینه‌های تزئینی بر دیوارهای منازل خود داشتند.

این فرشینه‌های تزئینی هم به اتاق رنگ می‌داد و هم به عنوان لایه‌ای عایق میان دیوار سنگی و فضای داخلی عمل می‌کرد و در نتیجه گرمای درون اتاق را حفظ می‌نمود.
با این همه این فرشینه‌ها بسیار گرانقیمت بودند. از اینرو تنها افراد فوق‌العاده ثروتمند توانایی تهیه آن‌ها را داشتند. طبقه نیمه مرفه که یا به دلیل قیمت گزاف یا جنگ‌هایی که تجارت بین‌المللی را متوقف می‌کرد توان خرید این فرشینه‌ها را نداشتند، برای روح دادن به اتاقهایشان به کاغذ دیواری روی آوردند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417450