واکنش ترامپ به تحقیق درباره دارایی‌هایش

ایسنا نوشت: دونالد ترامپ تحقیقات جاری درباره دارایی‌ها شخصی خود را کم اهمیت و در راستای تداوم آنچه که "عملیات شکار موهومات" از سوی دموکراتها خواند، دانست.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، روز دوشنبه دفتر دادستانی نیویورک اسناد جدیدی را با هدف رد استدلال وکلای ترامپ در خصوص غیر مرتبط خواندن یک احضاریه در قبال دارایی‌های وی ثبت کرد. این سند فاش کرده که تحقیقات ممکن است خیلی فراتر از حق‌السکوت‌های پرداخت شده به چند زن به خاطر ارتباطات گذشته آنها با دونالد ترامپ رفته و شامل جرایمی مالی همچون تقلب بانکی و بیمه‌ای بشود.

ترامپ روز دوشنبه به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: من درباره آن هیچ چیز نمی‌دانم. من هیچ چیز در این مورد نمی‌دانم.

او خاطرنشان کرد: این تداوم بدترین عملیات شکار موهومات در تاریخ آمریکا است. این کارهای دموکراتها است. آنها با تحقیقات رابرت مولر (بازرس ویژه پرونده تحقیقات درباره ارتباط با روسیه) شکست خوردند. آنها در هر چیزی شکست خوردند. آنها در کنگره شکست خوردند. آنها در هر مرحله از این بازی شکست خوردند.

ترامپ همچنین به خبرنگاران گفت، دولت او قصد ثبت شکایتی از ایالت نوادا بابت یک لایحه تصویب شده از سوی قانونگذاران را دارد؛ لایحه‌ای که به موجب آن برگه‌های رای پستی برای همه رای دهندگان ثبت نام شده در این ایالت برای انتخابات ماه نوامبر پست می‌شود. ترامپ با تکرار این ادعا که برگه‌های رای پستی منجر به تقلب انتخاباتی خواهد شد لایحه ایالت نوادا را "یک شرمساری بزرگ برای کشور ما" خوانده و قول مخالفت با آن در دادگاه را داد. او همچنین استدلال کرد که در این طرح اداره پست آمریکا که اخیرا از بابت مشکلات بودجه‌ای به میزان چشمگیری خدماتش را کاهش داده، تحت فشار میلیونها برگه رای پستی قرار خواهد گرفت.

ترامپ همچنین روز دوشنبه گفت به زودی یک فرمان اجرایی را با هدف گسترش دسترسی به خدمات بهداشت و درمان در مناطق روستایی امضا می‌کند.

این طرح پیشنهادی شامل بودجه بیشتر برای بیمارستانهای روستایی از طریق وزارتخانه‌های کشاورزی و بهداشت و خدمات انسانی بوده اما همچنین از سیستم درمان از راه دور برای برخی دریافت کنندگان بیمه بهداشت و درمان ملی که می‌تواند بعد از فروکش کردن بحران همه گیری کووید 19 دائمی شود، حمایت می‌کند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    0 4
    بالاخره باید مالیات اینها رو بدی. نمی دونم با بدهی های کلان بانکی چه می کنی