اطلاعیه پذیرش دوره‌های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران

پذیرش دوره‌های حرفه‌ای مدیریت کسب و کار MBA و DBA در شش گرایش تخصصی با بررسی مدارک تحصیلی و سوابق کاری داوطلبین در دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شد.

اطلاعیه جدید دانشکده فنی نشان می‌دهد که مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA را در شش گرایش برگزار خواهد کرد که علاقه مندان به توسعه مهارت‌های مدیریتی می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره‌ها عملکرد علمی و اجرایی خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.

مقرر است درپایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دوزبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره‌ MBA و دوره DBA را اثبات نمایند.

دوره MBA و DBA آنلاین

لازم به ذکر است برای اولین بار سیستم جدید آموزشی پخش زنده آنلاین در این دوره‌ها به کار گرفته خواهد شد که ارتباط دانش‌پذیر از هرکجای ایران و حتی سراسر دنیا را بصورت مستقیم با اساتید دوره فرآهم می‌آورد. در این سیستم نوین آموزشی ضمن ارتقای چشم‌گیر کیفیت آموزش، هزینه‌های رفت و آمد به کلاس و نیز خطر ابتلا به ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است.

گرایشات تخصصی DBA

دوره DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران در شش گرایش عمومی، مدیریت مالی و سرمایه گذاری، مدیریت پروژه، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی و مدیریت فناوری اطلاعات تعریف شده است که بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می‌تواند در یکی از گرایشات نام نویسی نماید. جهت مشاهده سرفصل هریک از گرایشات DBA می‌توان به این لینک مراجعه نمود.

دوره‌های ام بی ای و دی بی ای دانشکده فنی دانشگاه تهرانمبتنی بر تجربه و دانش فنیاساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشدکه جهت آشنایی با اساتید دانشکده فنی می‌توان به این لینک مراجعه نمود.

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره MBA و دوره DBA دانشکده فنی به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۱۱۱۹۸۲۴ یا ۸۸۰۱۲۶۲۹ (با پیش‌شماره ۰۲۱) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند شوند. همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبگاه این مرکز به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa فرآهم خواهد بود.

جهت اطلاع مخاطبین می‌توان به این نکته نیز اشاره نمود که مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه تهران، با درنظرگیری خلاء آموزشی موجود در فضای کسب و کار کشور و با هدف انتقال دانش ارزش آفرین ویژه فعالان حوزه کسب و کار و دانش‌پژوهان علاقه مند به یادگیری بنا شده است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417883