اگر به جام جهانی نرویم وضعیت فوتبال ایران بحرانی می‌شود

سعید دقیقی می گوید: اگر تیم ملی به جام جهانی صعود نکند وضعیت فوتبال ایران بحرانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید دقیقی، فوتبالیست مطرح سال‌های نه چندان دور قزوین، مشاور رئیس و مسئول پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری خبرآنلاین حضور پیدا کرد و در حاشیه این حضور در رابطه با وضعیت فوتبال ایران گفت: به دلایل تحریم ناجوانمردانه و بحران کرونا وضعیت مالی فدراسیون و فوتبال ایران در شرایط بی‌سابقه‌ای است به طوری که در حال حاضر فدراسیون از پس هزینه‌های جاری خود به سختی برمی‌آید.
دقیقی افزود: در این روزها با توجه به مشکلات مالی و رکود حاکم، اوضاع اقتصادی فوتبال خوب نیست و اگر در فوتبال پول وجود نداشته باشد اتفاق خاصی نمی افتد.
دقیقی ادامه داد: اگر تیم ملی به جام جهانی صعود نکند وضعیت فدراسیون بحرانی می‌شود و نمی‌توان بر روی اسپانسرها برای تامین مالی هزینه‌ تیم‌های ملی حساب کرد و سرمایه‌گذاری از سوی حامیان مالی در فوتبال صورت نمی‌گیرد. متاسفانه درآمدهای بین‌المللی فدراسیون به دلیل شرایط حاکم بر تحریم‌ها؛ در حساب‌های فیفا مسدود شده است و این فشار مضاعفی به فدراسیون و فوتبال ایران وارد می‌کند.
دقیقی در ادامه به مشکلات اساسنامه و انتخاب ریاست فدراسیون پرداخت و گفت: با تایید اساسنامه توسط فیفا گام اول برای ثبات در فوتبال ایران برداشته می‌شود و امیدوارم که وضعیت ریاست فدراسیون هم با انتخاب گزینه توانمند پایان خوبی داشته باشد در همین راستا باید قدردان زحمات سرپرست و دبیر فدراسیون بود.
در فوتبال قزوین فقط پس رفت داریم
دقیقی در ادامه به وضعیت هیات فوتبال و انتخابات ریاست هیات در استان قزوین اشاره کرد و گفت: شنیدم تاریخ برگزاری مجمع جابجا شده است. امیدواریم که انتخابات مناسبی برگزار شود و اتفاقات به صلاح فوتبال قزوین رقم بخورد.
دقیقی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در زمینه رد کاندیداهای شناخته شده و با رزومه مناسب و برگزاری انتخاباتی با یک کاندیدا گفت: هر تصمیمی در این زمینه باید براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال صورت بگیرد و قانون باید در این زمینه فصل الخطاب باشد اما از زمانی که یادم می‌آید در فوتبال قزوین فقط پس رفت داریم. منابع درآمدی در فوتبال قزوین وجود ندارد و رئیس نمی‌تواند در این زمینه معجزه کند.
عضو فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: فردی که به عنوان رییس انتخاب می‌شود باید ارکان هیات را با افراد توانمند بچیند مثلا در زمان آقای پورمهدی چهره‌های شناخته شده ای حضور داشتند البته آقای باجیوند هم مدیر ورزشی است و باید افراد با نفوذتر و قوی تری را برای همکاری انتخاب کند.
به شورای پنجم نمره قبولی می دهم
عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه به عملکرد شورای اسلامی شهر قزوین در سال پایانی فعالیتش در دور پنجم پرداخت و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله کمربندی شرق قزوین، خانه تئاتر قزوین، کمربندی نسیم شمال، پارک بانوان جنوب شهر و... از جمله اهداف شورا و شهرداری در سال آخر است.
دقیقی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با اینکه چه نمره ای به عملکرد شورای پنجم می‌دهید؛ گفت: برای نمره دادن باید شرایط متفاوتی را در نظر داشت. متاسفانه شرایط مالی کشور در وضعیت بحرانی است و دیگر رونق ساخت و ساز و تزریق اعتبارات سنگین وجود ندارد ولی اگر تا پایان شورا پروژه‌ها به بهره برداری برسند؛ به شورای پنجم نمره قبولی می‌دهم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =