عبور نهضت آسفالت شهرداری تبریز از مرز ۱۵۳ هزار تن

با آسفالت ریزی هفته گذشته توسط سازمان عمران و مناطق شهرداری تبریز، مجموع تناژ آسفالت معابر و خیابان های شهر از ابتدای سال جاری تاکنون از مرز ۱۵۳ هزار تن گذشت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز به همراه سازمان عمران، از دوم تا نهم مرداد ۹۹، نزدیک به هفت هزار و ۷۰۰ تن آسفالت ریزی در معابر و خیابان های شهر داشتند تا روند نهضت آسفالت شهرداری تبریز با تمام توان و جدیت همچنان ادامه یابد.

در هفته ای که سپری شد در میان مناطق مختلف شهرداری تبریز، منطقه ۶ با ۱۰۹۰ تن بیشترین میزان آسفالت ریزی را داشته است و منطقه ۲ با هزار تن، عملکردی تقریبا مشابه با منطقه ۶ از خود بر جای گذاشته است.

منطقه ۱: ۳۱۱ تن

شهرداری منطقه ۱ تبریز در هفته گذشته با آسفالت خیابان انقلاب، کوی نور افکن، بیلانکوه غربی، خیابان قانون، نظامی، سیلاب، جنب برج تجارت جهانی (کوچه پانزدهم)، کوچه میخک و مقابل باغلارباغی، ۳۱۱ تن آسفالت ریزی داشته است تا از ابتدای سال جاری تا آخر هفته پیش، مجموع تناژ آن به ۲۲ هزار ۶۴۰ تن برسد.

منطقه ۲: ۱۰۰۰ تن

شهرداری منطقه ۲ تبریز در هفته گذشته یکی از دو منطقه ای بود که بیش از یکهزار تن آسفالت ریزی در معابر و خیابان های شهر داشته است. شمس آباد کوچه بوستان، محوطه آتش نشانی یاغچیان، جاده ائل گلی مقابل آذر آب، شهید قوجایی جدیری، کوی گلهای جاده ائل گلی، کوی پامچال و رز شهرک ویلاشهر، کوی بهاران میرداماد، خیابان مائده یاغچیان، خیابان پارسا و پشت بازارچه کومه، نظامی شرقی و صبای شرقی خیابان استاد معین، کوچه بهاران و دانش ائل گلی از جمله معابری هستند که شهرداری منطقه ۲ طی هفته گذشته آسفالت ریزی کرده است. با این مقدار، مجموع تناژ آسفالت این منطقه از ابتدای سال تا امروز به ۱۹ هزار و ۴۵۳ تن رسید.

منطقه ۳: ۵۹۸ تن

با آسفالت ریزی طباطبایی لک لر، کمربندی میانی، حفاری خیابان حافظ، آخر منظریه روبروی دانشگاه فنی حرفه ای، نوار حفاری خیابان حافظ، آخر منظریه روبروی دانشگاه فنی حرفه ای، آسفالت نوار حفاری خیابان حافظ، کوچه تفلیس واقع در چهار راه منصور، پشت ساختمان سنگی کوچه نوید و هشت متری نیک، طالقانی خیابان طباطبائی کوچه یاسمن و پیاده رو راه آب واقع در کوی زمزم که به میزان ۵۹۸ تن بود، مجموع تناژ آسفالت ریزی این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون به مقدار ۲۲ هزار و ۴۵۶ تن افزایش یافت.

منطقه ۴: ۶۰۰ تن

شهرداری منطقه ۴ تبریز به عنوان یکی از پرجمعیت ترین مناطق شهر، طی روزهای دوم تا نهم مرداد به میزان ۶۰۰ تن آسفالت ریزی داشته است. خیابان آذربایجان، خیابان بهشتی در حجتی و محوطه مواد مخدر معابری هستند که این منطقه اقدام به آسفالت آن کرده است. با این مقدار، مجموع تناژ آسفالت ریزی شهرداری منطقه ۴ تبریز از ابتدای سال جاری تاکنون به هفت هزار و ۴۸۸ تن رسید.

منطقه ۵: ۲۰۰ تن

خیابان های باغمیشه، بارنج، مرزداران و کرکج از جمله معابری هستند که ۲۰۰ تن آسفالت طی هفته گذشته توسط شهرداری منطقه ۵ در این خیابان ها اجرا شده است. با این مقدار، مجموع تناژ آسفالت ریزی این منطقه از ابتدای سال تا به آخرین روز هفته قبل، به ۱۵ هزار و ۶۰۰ تن افزایش یافت.

منطقه ۶: ۱۰۹۰ تن

شهرداری منطقه ۶ با اجرای یکهزار و ۹۰ تن، بیشترین میزان آسفالت ریزی را طی هفته گذشته در میان دیگر مناطق داشته است. جاده مایان، خیابان فجر قراملک، خیابان کوهسار آناخاتون، جاده ترانزیتی تبریز – مرند (از سه راهی فرودگاه به طرف پل مایان)، بلوک ۸۳ شهرک امام خمینی (ره)، کوی تبریز نو، خیابان شهید همراه(۱۳) و خیابان ۲۲ بهمن از جمله معابر و خیابان هایی هستند که توسط شهرداری منطقه ۶ در هفته گذشته آسفالت ریزی شده است. با این مقدار، مجموع تناژ آسفالت ریزی این منطقه از ابتدای سال تاکنون به ۱۲ هزار و ۸۷۵ تن رسید.

منطقه ۷: ۱۴۳ تن

مسیر اندیشه، لاله، اتوبان شهید کسائی و خیابان صادقیه کوی بهاران معابری است که شهرداری منطقه ۷ به میزان ۱۴۳ تن آسفالت ریزی طی هفته گذشته در آن داشته است. با احتساب این مقدار، مجموع تناژ آسفالت ریزی شهرداری منطقه ۷ از ابتدای سال جاری تا نهم مرداد، به هشت هزار و ۱۲۵ تن افزایش یافت.

منطقه ۸: ۴۲ تن

شهرداری منطقه ۸ تبریز در هفته گذشته ۴۲ تن آسفالت ریزی در خیابان جمهوری اسلامی کوچه علیخانی، روبروی مسجد انگجی، خیابان امام خمینی(ره) اول فردوسی، کوچه صدر، درب استانبول دربند سرچشمه، خیابان شهید مطهری کوچه شهید اخلاقی، مسیر قره باغی ها و خیابان شریعتی اجرا کرده است. این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع هشت هزار و ۸۲۸ تن آسفالت ریزی داشته است.

منطقه ۹: زیرسازی برای آسفالت ریزی

منطقه ۱۰: ۴۵۰ تن

کوی شرشرا، کوچه لک لر و خواجه ای، انتهای کوثر شرقی، کوی علینژاد، خیابان شهید امام دوست، کوچه چمران، کوثر غربی، ارم، انقلاب و مفتح خیابان ها و معابری است که شهرداری منطقه ۱۰ طی هفته قبل به میزان ۴۵۰ تن آسفالت ریزی در آن داشته است. مجموع تناژ آسفالت ریزی این منطقه از ابتدای سال تاکنون با احتساب مقدار هفته گذشته، هفت هزار و ۸۹۷ تن است.

علاوه بر مناطق یاد شده، سازمان عمران شهرداری تبریز نیز طی هفته گذشته سه هزار و ۲۵۱ تن آسفالت ریزی داشته است تا با این میزان، مجموع تناژ آسفالت ریزی این سازمان از ابتدای سال جاری تا نهم مرداد، به ۲۵ هزار و ۸۹۴ تن افزایش یابد.

معابر و خیابان های شهر تبریز طی روزهای دوم تا نهم مرداد، توسط عوامل مناطق ۱۰ گانه و سازمان عمران شهرداری تبریز، به میزان هفت هزار و ۶۸۵ تن آسفالت ریزی به خود دید تا در مجموع، تناژ آسفالت ریزی شهرداری تبریز از ابتدای سال تاکنون به ۱۵۳ هزار ۶۷۴ تن برسد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =