با مرد متشخصی ازدواج کرده ام اما پسری که مدتی با او دوست بودم، دارد زندگی ام را نابود می کند

خراسان نوشت:زن ۲۶ ساله که با چهره‌ای نگران وارد کلانتری شده بود تا چاره‌ای برای رهایی از مزاحمت‌های تلفنی یک مرد جوان بیابد درباره ماجرای این مزاحمت‌ها به کارشناس اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد.

 

زن ۲۶ ساله  درباره ماجرای این مزاحمت‌ها به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: تازه دیپلم گرفته بودم که با «شهرام» ازدواج کردم.

آن روزها فقط دوست داشتم زودتر ازدواج کنم و زندگی مستقلی تشکیل بدهم، اما خیلی زود فهمیدم که در انتخابم اشتباه کرده ام. شهرام مرد آرزوهای من نیست. روزی که به خواستگاری اش پاسخ مثبت دادم هیچ وقت فکر نکردم که ازدواج مهم‌ترین تصمیم زندگی یک فرد است و باید با حساسیت و دقت درباره شریک زندگی تصمیم گرفت.

زمانی فهمیدم راه را اشتباه رفته ام که دیگر یک سال از ازدواجم می‌گذشت و اختلافات بین من و همسرم شدت گرفته بود بالاخره پس از مدت‌ها قهر و آشتی در نهایت دو سال قبل از شهرام جدا شدم، اما خلأ‌های عاطفی که در زندگی ام وجود داشت مرا به سوی فضاهای مجازی سوق داد تا این که در یکی از شبکه‌های اجتماعی با «کاظم» آشنا شدم.

او با حرف هایش به من آرامش می‌داد به همین دلیل دوباره برای پر کردن خلأ عاطفی به ارتباط تلفنی با او ادامه دادم، ولی مدتی بعد مردی باوقار و با شخصیت به خواستگاری ام آمد من که او را از هر نظر شایسته ازدواج می‌دیدم به خواستگاری اش پاسخ مثبت دادم چرا که او مردی ایده آل بود. وقتی با کاظم تماس گرفتم و ماجرای ازدواجم را شرح دادم با کمال بی توجهی گفت: برای من مهم نیست هر کاری دوست داری انجام بده!

 بالاخره من ارتباطم را با کاظم قطع کردم تا شاید زندگی بی دغدغه‌ای را در کنار همسرم آغاز کنم، ولی هنوز مدت زیادی از ازدواجم نگذشته بود که مزاحمت‌های تلفنی کاظم شروع شد، اما از آن جایی که می‌خواستم به همسرم خیانت نکنم سیم کارتم را عوض کردم، ولی او باز هم خط جدید مرا پیدا کرد و به مزاحمت هایش ادامه داد. او حتی با بستگان و نزدیکانم تماس می‌گرفت تا زندگی مرا نابود کند، چنان برادرم را تحریک کرده بود که برادرم بدون هیچ گفت و گویی مشتی به دهانم کوبید و دندانم را شکست. حالا نه تنها همسرم به کتک کاری من توسط برادرم مشکوک شده است بلکه می‌ترسم این بار نیز برای همین مزاحمت‌ها زندگی ام نابود شود و ...

23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رضا IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    72 3
    لطفا شماره وآدرس کاظم را بده تا ارشادش نماییم
    • US ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      30 0
      باز هم خراسان نوشت. اصلا این روزنامه خراسان چیه شما انقدر ازش کپی میکنین!! قسمت فناوریتون سالی یکبار یه خبر میذارین اونم تبلیغ ایرانسله اونوقت خراسان شده برای شما منبع خبری؟ به عنوان یه خواننده قدیمی سایتتون اینو میگم. انتقادم رو منتشر کنید و سعی کنید اخبار مفیدتر تون رو بیشتر کنید.
    • RO ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      46 15
      این نسل بی هویت 70 ای همش مایه آبروریزی و دردسرن !
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      12 5
      خخخخ
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    52 44
    اگر فساد اخلاقی داشتی و با نامحرم ارتباط عاطفی داشتی باید به همسرت می گفتی. اون حقش بود که با یک آدم پاک ازدواج کنه
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      63 11
      ازکجامعلوم شوهرش هم قبل ازاردواج بااین خانم بادختری دوست نبوده.پاکی فقط به ظاهرمتشخص نیست
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      26 12
      پاسخ به بی نام ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵-- مشخص خانم هستی اولا خودش اعتراف به کارش کرده و شوهرش که اعترافی نکرده و فرض بر پاک بودنش است (به گفته خودش هم شوهرش با وقار است) دوما هر کسی هر غلطی کرده حتما باید قبل ازدواج به طرف مقابل بگه چون خورشید پشت ابر باقی نمی مونه
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    72 7
    سیمکارت جدید رو انصافا چه جوری پیدا کرده؟ فک کنم خودش یه جوری حواسش نبوده شماره جدید رو داده. واقعا منطقی نیست... خداوند همه زندگی ها رو حفظ کنه انشاا..
  • عباس IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    21 44
    خواهر محترم روابط نامشروع همچون آتش زندگی انسان را نابود وآینده انسان را تباه می کند.شما بدلیل این روابط نامشروع حتی اگر مردآینده زندگی شما از روابط نامشروع شما خبردار نشود همیشه در ترس واضطراب ونگرانی زندگی خواهیدکرد وزندگی آرامی نخواهید داشت وهرچه در زندگی رو به جلو برویدوخصوصا اگر بچه دار بشوید این ترس ونگرانی واضطراب شما بیشتر خواهد شدچرا که احتمال می دهید خود فرد یا اشخاص دیگر این رابطه نامشروع شما را برملا وزندگی رویایی را که برای خود ساخته اید متلاشی ونابود کنندمردان حتی اگر خودشان ناپاک باشندبه پاکی همسرشان اهمیت اساسی می دهندوروابط غیر اخلاقی وغیر شرعی قبلی شما را برنخواهند تافت وامکان تکرار این روابط را از شما خواهند داشت وبه شما اعتماد نخواهند کردومسیرشان را از شما جدا خواهند کرد.
  • DE ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    59 4
    عجب روزگاری شده حالا یگی هم که میخواد یگ زندگی بی درد سر و بدون دغدغه داشته باشه یگی مثل این... ( کاظم ) اونو به حال خودش نمیزاره
  • میم IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    58 7
    و بازهم داستانی از مشهد....
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    54 0
    سلام همه اتفاقها ازمشهده یعنی بقیه کشورمون مشکلی ندارن
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    53 5
    بازم مشهد همش مشهد خخخخ
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    43 3
    بهترین کار واقعیت را به شوهرت بگو . مرگ یک بار شیون هم یک بار و یا اینکه به دادسرای خانوادگی شکایت کن . پدرش رو در می آورند. وگرنه باید همیشه تا آخر عمرت باج بدی و کارخلاف انجام بدی و اون حیووون را ضی نگه داری
  • 09012080321 IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    17 7
    من هم خیانت دیدم اما با راهکارهای مشاور تونستم خیلی راحت مقابله کنم ... اقای پرهام پراگومی خیلی کمک کردن تو این زمینه و من واقعا ممنونشون هستم فقط ازشون یه شماره دارم که براتون میزارم شاید کمک کننده باشه 09012080321 به قول دوستی مشکل مون مهم نیست واکنش ما نسبت به اون مشکل مهمه
  • آریا IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    23 2
    چرا از اقدامات کلانتری و قانون چیزی نگفتید
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      12 0
      سرکاریه
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    27 2
    بازم یک فیلم هندی دیگه از مشهد!! جالبه که بعضی هموطنان باور میکنن و کامنتهای مشاوره ای هم میدن!! دوستان دوره این هندی بازیا خیلی وقته تموم شده!!
  • دیانا FR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    8 91
    اگه واقعا توبه کردی از توی کتاب مفاتیح زیارت عاشورا بخون بعدش یه دعا بعد از زیارت عاشورا داره اونم با اخلاص بخون نشکلت حل میشه انشالله بخشی از دعاش اینکه خدایا کسی که بد مرا میخاهد به درد و غمی او را مبتلا کن که به کلی مرا از یاد ببرد
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    26 0
    پس از این داستان ساختگی مخاستید پول در بیاریدوتبلیغ برای اقای پراگومی.