‍ تلاش مجلس کمک به مجموعه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک است

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام همت مجلس بر این است که به دولت و مجموعه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک کمک کند تا به اهداف بلند فرهنگی خود برسد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری :  احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیته ملی المپیک، گفت: در این جلسه در خصوص برنامه‌های این مجموعه با توجه به سهمیه‌هایی که برای مسابقات کمیته ملی المپیک و برای کسب سهمیه‌های جهانی طراحی شده بود مباحثی صورت گرفت.
 وی افزود: در این جلسه دغدغه‌های کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حوزه ورزش، ورزش قهرمانی و رسیدن به یک اساسنامه روشن در برابر تاثیرگذاری نقش سیاست‌های کلی نظام در حوزه ورزش بخصوص ورزش قهرمانی مطرح و قرار شد طی جلسه مشترکی در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی آقای صالحی امیری و مجموعه کمیته ملی المپیک حضور پیدا کنند، امید است برنامه‌ها و سیاست‌هایی که برای رسیدن به نقطه مطلوب در المپیک ۱۴۰۰ برنامه ریزی و هدف گذاری شده است به آنها دست پیدا کنیم.
عضو ناظر مجلس در وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی قبل از هر عنوان یک انقلاب فرهنگی است، تصریح کرد: تک تک بازیکنان و قهرمانان ما باید سفیران فرهنگ و تمدن بزرگ ایرانی اسلامی باشند.
وی گفت: ورزش قهرمانی تعالی بخش ورزش کشور است و زمانی ورزش همگانی را می‌توانیم توسعه دهیم که افق روشنی را برای جوان‌ها و مردم خود به نمایش بگذاریم، به همین دلیل مجموعه‌ای از برنامه‌ها در مجلس شورای اسلامی در دست مطالعه و بررسی است که در سال جاری و سال آینده بصورت ویژه در دستور کار قرار خواهند گرفت، در واقع تمام همت مجلس بر این است که به دولت و مجموعه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک کمک کند تا به اهداف بلند فرهنگی خود برسد.
در این جلسه، مقرر شد مسئولان حاضر در کمیته ملی المپیک علاوه بر تمرکز بر بعد قهرمانی در حوزه مباحث فرهنگی هم تمرکز ویژه‌ای داشته باشند و برنامه‌هایی را پیش بینی کنند تا جوانان ما که امیدهای ایران اسلامی هستند در این میدان پر افتخار علاوه بر کسب مدال‌های قهرمانی در اوج سکوی اخلاق باشند و در حوزه‌های فرهنگی هم مدال درخشانی را بر سینه نصب کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =