طالبیان: من از اردو در روزهای کرونایی می‌ترسم

احمدرضا طالبیان کاپیتان تیم ملی آب‌های آرام ایران در این روزهای کرونایی، انگیزه سازی فدراسیون را مهم تر از برگزاری اردو می‌داند.

فائزه زمانی: موج کرونا همچنان مانع  بزرگ برسر راه فدراسیون قایقرانی است. درحالی که مدتی قبل تاریخ و برنامه  مسابقات المپیک و انتخابی المپیک اعلام شده و اکثر رقبا جدی تمرین می کنند، ولی ایرانی ها همچنان مجوز اردو ندارند و فدراسیون پیگیر اسپانسر برای برگزاری اردوی نیمه وقت و فراهم کردن شرایط اسکان پارو زنان شهرستانی در تهران است. احمدرضا طالبیان کاپیتان آب‌های آرام اما  انگیزه سازی فدراسیون را مهم تر از برگزاری اردو می‌داند:«جدا از اردو ، انگیزه سازی مهمتراست.ما هیچ برنامه ی مشخصی نداریم که چه  تاریخی، مسابقات قهرمانی کشور یا انتخابی تیم ملی را با فلان نفرات داریم،بعد از لغو اردوها در اسفندماه قایقرانان هیچ حقوقی نگرفته اند و این مساله  مارا مقابل وظیفه ای که داریم دلسرد کرده است.حالا  ما احساس مسئولیت خاصی نمی کنیم. در این مدت تنها پشتیبانی فدراسیون از ما فراهم کردن امکانات تمرین در خانه و تمرین  دردریاچه ی آزادی است.»

طالیبان به دلیل مشکلات شخصی سه هفته ای از تمرینات دور مانده است:«در این مدت تمریناتم را به خوبی انجام داده ام ولی  با درگیری مشکل شخصی ، سه هفته تمرین نکردم وشرایطم به خاطر این 3 هفته ایده ال نیست ولی دوباره به تمرینات برگشته ام  و تا چندهفته ی دیگر دوباره  امادگی قبلی ام را به دست می آورم.»
به گفته قایقرانان در دریاچه با فاصله از هم پارو می زنند تا مشکلی از بابت کرونا نباشد:«ما  قبل ازورود به آب همه با ماسک هستیم و در آب  هم به دلیل طول پاروها و قایق ها با رعایت فاصله ی حدود 1ونیم متر پارو می زنیم و فاصله ی اجتماعی کاملا رعایت می کنیم .»
کاپیتان آب های آرام ایران از وضعیت رقبا بی اطلاع است:«من از اردوها و تمرینات رقبا  اطلاعی ندارم.ففکر نمی کنم کشوری باشد که تمرینات و اردوهایش را رها کرده باشد. ما نباید فراموش کنیم که شرایط کشورهای دیگر با ما فرق می کند.در ایران بحران کرونا خیلی جدی است و این ویروس از مرز بحران گذشته است.من خودم شخصا  از کرونا و برگزاری اردوها می ترسم. شرایط با زمانی که مربی بالای سرمان است فرق می کند ولی تمریناتمان را ادامه می دهیم تا اگر پیشرفتی نداریم حداقل افت هم نکنیم.»
 

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =