پیام شهردار شهرکرد به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار

مهندس بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد در پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

هفدهم مردادماه تداعی‌کننده یاد شهید والامقام عرصه خبر و اطلاع‌رسانی «محمود صارمی» است. بزرگ‌مردی که عروج ملکوتی‌اش بهانه‌ای است برای گرامیداشت «روز خبرنگار».

این روز  یادآور مجاهدت‌های زنان و مردان حقیقت‌طلبی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "‌آگاهی‌بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.
 بی‌شک طلایه‌داران این سلسله، راهیان وادی آگاهی و نیک‌اندیشی و مجاهدانی هستند که در آگاهی بخشی و نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب می‌سازند.

 شهرداری شهرکرد قلم و نقد اصولی و منطقی اصحاب گرانقدر رسانه‌های مکتوب و مجازی را گشایشی در رفع مشکلات و گامی در جهت پویایی و حرکت به سمت افقی روشن و امیدوارانه می‌پندارد و  صمیمانه از عنایت و توجه  تمامی اهل قلم و اصحاب رسانه نسبت به عملکرد مجموعه مدیریت شهری، تشکر و قدردانی می‌نماید.

در پایان ضمن تبریک این روز ارزشمند به تمامی اصحاب رسانه و مطبوعات و فعالان فضای مجازی، از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و دوام توفیقات همگان را ظلّ توجّهات حضرت بقیه الله‌الاعظم(عج) و توفیق عمل به منویات مقام معظم رهبری آرزومندم.
 
بهادر عبدالغنی
شهردار شهرکرد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =