واکنش محمد انصاری به کری خوانی برای استقلالی‌ها

میهمان پنج شنبه شب «عید همدلی» در شبکه دو محمد انصاری مدافع پرسپولیس بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد انصاری این روزها دور از زمین فوتبال است ولی امشب در مراسم جشن قهرمانی قرمزها حاضر خواهد شد. او ابتدا درباره مصدومیت و بدشانسی در فصل جدید گفت:«من اسم این را بدشانسی نمی‌گذارم. بعد از تعطیلی های حاصل از کرونا در تمرین ها رباط صیلیبی پاره کردم.»

او درباره تمرین کردن با عصا و شرایط مصدومیت نیز گفت:«از وقتی پنجره نقل انتقلات ما بسته شد و پس از ابنکه تمرین ها شروع شد، بیشتر بچه های تیم زحمت کشیده اند و خیلی مصدومیت های دیگر هم پیش آمد اما تمرین من با عصا بیشتر دیده شد. در حالی که با آن شرایط ما با تیم های مهم اسیایی بازی داشتیم که از هر جهت از ما جلوتر بودند اما با لطف خدا و هواداران توانستیم به نتیحه مطلوب برسیم.»

انصاری درباره چهارسال پیاپی قهرمانی پرسپولیس گفت:«اتفاق بسیار خوبی بود که در این چهارسال رقم خورد و فکر نمی کنم برای هیچ تیمی اتفاق افتاده باشد.»

او درباره ارامش همیشگی و صبوری که از ویژگی های اخلاقیش است گفت:«فشار بازی ها زیاد است اما تمرکزی که باید در زمین داشته باشم، باعث می شود خودم را کنترل کنم.خیلی اهل کری خواندن هم نیستم چون من شروع کارم با تیم استقلال بوده به همین دلیل احترام زیادی برای این تیم قایل هستم و به نظرم وقتی داریم با پرسپولیس چهارسال قهرمان می شویم احتیاحی به کری خواندن نیست.»

این بازیکن تیم پرسپولیس درباره اینکه اگر به عقب بازگردد پرسپولیس را انتخاب می کند یا استقلال گفت:«در آن دوره ای که در تیم استقلال بودم چندان فرصت بازی به من داده نمی شد. البته به حق بود چون ستارگان زیادی حضور داشتند. وقتی به پرسپولیس آمدم شرایط فوتبالی‌ام خیلی بهتر شد و راه برایم باز شد.»

انصاری درباره اینکه پس از چهار باخت پرسپولیس هنوز امید برای قهرمانی وجود داشته گفت:«ما در اول فصل با تغییر مربی مواجه شدیم.اقای کالدرون در ایران کار نکرده بودند اما بسیار مربی کاربلدی بودند و علیرغم بی مهری هایی که به ایشان می شد، در کارشان بسیار جدی بودند. باخت ها ما را دچار تضعیف روحیه کرده بود اما پس از آن توانستیم با تلاش به مقصود برسیم.همچنین نقش مهم اقا کریم باقری در تیم را نباید نادیده گرفت.»

محمد انصاری درباره شایعه قهرمانی پرسپولیس به دلیل حمایت های خارج از زمین گفت:«قبلا که بحث داوری و گرفتن امتیاز بود، پرسپولیس متضررترین باشگاه بود. ولی ما در چهارسال گذشته ساختار بسیار خوبی در تیم داشتیم. آقای برانکو پی ریزی بسیار عالی برای تیم کردند و به هرحال هر تیمی هم مسیر ما را طی میکرد نتیجه میگرفت.بنابراین معتقدم این حرفها از روی تعصب بی مورد و گاها غیر منطقی است.»

این بازیکن فوتبال همچنین درباره اقبال کمش در تیم ملی گفت:«من در ماه های اولی که به پرسپولیس آمدم به تیم ملی دعوت شدم.سال دوم که به پست دفاع وسط امدم در همه اردوهای تیم ملی بودم. آقای کی‌روش هم درباره من نظرشان روی پست دفاع وسط بود. شاید این تغییر پست هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس کمی من را عقب انداخت. از طرفی مصدومیت هایی بود که بعضی از اردوها را از دست دادم و به تیم ملی نرسیدم.»

محمد انصاری تجربه بازیگری در کودکی نیز داشته و درباره این موضوع گفت:«از سال ۷۸ تا ۸۳ با چند تئاتر مذهبی همکاری میکردم.اما آدم این کار نبودم.»

او در جواب سوال سخت ترین بازیکن فورواردی که باید جلوی او مقاومت می‌کردید چه کسی بوده، گفت:«شهریار مقانلو بازیکن پیکان که در برنامه ای به من لطف داشته و گفته است من سخت ترین دفاعی بوده که سر راهش بوده.اما یک فورواد تیم الوحده امارات داشت، که شماره ۱۱ آن تیم بود. اصلا بازیکن عجیبی بود و خیلی با کلاس فوتبال بازی می‌کرد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =