بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد

تسنیم نوشت: مربی پیشین تیم فوتبال استقلال نگران بازی روز دوشنبه این تیم برابر سپاهان است و امیدوار به اینکه مصدومان دیدار برابر شهر خودرو به بازی جام حذفی برسند.

بهتاش فریبا درباره جدال تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو در مشهد که با تساوی 2 - 2 به پایان رسید، اظهار داشت: همان‌طور که قبل از بازی هم پیش‌بینی کرده و  گفته بودم، یک بازی سخت، درگیرانه و فیزیکی رقم خورد که البته در عین حال باکیفیت هم بود. کارهای تاکتیکی و ترکیبی زیادی در بازی دیدیم. تیم شهر خودرو یک خط هافبک قلدر و یک خط دفاعی خوب دارد. استقلال هم تیم خوبی دارد، البته اگر این داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد.

وی در ادامه افزود: متأسفانه این بار شاهد مصدومیت ارسلان مطهری و همچنین فرشید اسماعیلی بودیم. شکل مصدومیت اسماعیلی به گونه‌ای بود که انگار دچار گرفتگی شده بود، چرا که نزدیک به 15 دقیقه به همان شکل به کار ادامه داد، اما درباره مصدومیت مطهری به نظرم رسید که او دچار کشیدگی شده است. امیدوارم این آسیب‌دیدگی طولانی و شدید نباشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: ما در بازی شهر خودرو - استقلال شاهد چهار گل بودیم و این مسابقه در کل یک دیدار تماشایی از آب درآمد. حتی اگر مهدی قائدی در دقیقه آخر گلزنی می‌کرد، سه امتیاز به استقلال می‌رسید. در مجموع این نتیجه با توجه به بازی‌های باقیمانده، می‌تواند به استقلال در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کمک زیادی کند.

فریبا با اشاره به دیدار پیش روی استقلال در جام حذفی تصریح کرد: من نگران بازی روز دوشنبه با سپاهان در جام حذفی هستم و امیدوارم بازیکنان مصدوم به آن دیدار برسند و در ترکیب قرار بگیرند. استقلال پس از مدت‌ها تقریباً همه بازیکنانش را البته به جز دو نفر در اختیار داشت. نفرات این تیم در طول بازی‌های گذشته به دلیل محرومیت، مصدومیت و یا ابتلا به کرونا حضور نداشتند. به‌هرحال امیدوارم این مصدومیت‌ها جدی نباشد و همه نفرات برای بازی روز دوشنبه آماده باشند.

وی در پایان درباره بازی‌های باقیمانده استقلال و دیگر مدعیان کسب سهمیه در لیگ برتر گفت: من چند هفته قبل گفتم که استقلال نایب قهرمانی می‌شود و حالا به این هدف نزدیک شده است. دو بازی باقیمانده استقلال با پیکان و شاهین است که این حریفان با توجه به اینکه در منطقه سقوط قرار دارند، انتحاری بازی خواهند کرد و این می‌تواند به نفع استقلال باشد. در مجموع معتقدم دیدارهای باقیمانده استقلال نسبت به سایر مدعیان کسب سهمیه روی کاغذ آسان‌تر است و همین مسئله می‌تواند باعث بالا رفتن احتمال کسب مقام دومی شود.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =