۰ نفر
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
راهنمای خرید باند اکتیو

باند اکتیو به نوعی از باند گفته می شود که نیاز به راه اندازی به کمک یک منبع قدرت خارجی نداشته باشد. اگر قصد تهیه باند اکتیو دارید خریداری کنید بهتر است اطلاعات بیشتری درمورد آنها کسب کنید. در ادامه ما سعی کرده ایم مطالب مفیدی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

چرا باند اکتیو تهیه کنیم؟

باند ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند ولی ما به شما تهیه باند اکتیو را توصیه می کنیم. با توجه به فروش بسیار بالای این نوع باند ها متوجه این موضوع می شویم که باند اکتیو در بین اشخاص بسیاری محبوب میباشد. شکی در آن نیست که ویژگی های منحصر به فرد باند اکتیو دلیل محبوبیت آن و پر فروش بودن آن می باشد. در ادامه به ویژگی ها و مواردی که این دستگاه صوتی را متمایز از انواع باندها می کند اشاره کرده ایم.

1- باند های اکتیو قابل حمل هستند.

2- باند اکتیو دارای آمپلی فایر خارجی نمی باشد از این رو خرید آن ها به صرفه تر خواهد بود.

3- همچنین با تهیه باند اکتیو نیاز به خرید دوباره آمپلی فایر هماهنگ با آن نخواهید شد.

4- این نوع از باند ها دارای صدایی بسیار شفاف و واضحی می باشند.

5-در اغلب موارد باند اکتیو ها دارای ، پورت AUX و USB می باشند که قابلیت وصل با بلوتوث و فلش برای شما امکان پذیر است.

قیمت باند اکتیو

در خرید هر محصولی، یکی از اولویت های مهم خریداراین قیمت مناسب می باشد. در خرید باند اکتیو نیز این موضوع جایگاه ویژه خود را داراست. در بسیاری از موارد می توان گفت که قیمت این محصول زیاد است ولی در کال قیمت باند اکتیو بستگی به موارد بسیاری دارد. از جمله این موارد می توان به برند، طراحی و همچنین اقتصاد کشور اشاره کرد. این موضوع صحیح میباشد که باند های معمولی قیمت کمتری نسبت به باند های اکتیو دارند ولی باید به این موضوع توجه شود که باند اکتیو با دارا بودن آمپلی فایر داخلی موجب صرفه جویی برای خرید یک امپلی فایر شارژی خواهد شد . به علاوه با خرید این سیستم صوتی می توانید از قابلیت های فراوانی برخوردار باشد و همچنین کیفیت صدای این نوع باند ها قابل مقایسه با باند های معمولی نمی باشد. از این رو بسیار عاقلانه می باشد که باند اکتیو را جهت خرید مورد انتخاب قرار دهیم.

مزایای استفاده از بلندگوهای اکتیو

باند های اکتیو همان طور که در بخش های مطرح شد بسیار محبوب هستند . دارای مزایای بسیار فراوانی هستند که شما را برای انتخاب و استفاده از آن ها ترغیب خواهد کرد. به طوری که بسیاری از افراد آن ها را در مکان ها و جا های مختلفی مورد استفاده قرار داده اند. از جمله این موارد می توان به ایستگاهای مذهبی، حسینیه های کوچک ، به عنوان مانیتورینگ ، گروه های موسیقی خیابانی و همچنین منازل اشاره کرد. برخی از مزایای باند اکتیو به صورت زیر می باشد.

این سیستم های صوتی بسیار جمع و جور هستند.

همچنین می توان آن ها را برای استفاده در مکان های مختلف حمل کرد.

این باند ها نسبت به باند های حرفه ای ارزان هستند و همچنین قابل استفاده برای راه اندازی یک سیستم صوت مجالس می باشند.

بدون نیاز به پاور قادر هستند کار کنند.

 شما میتوانید بلندگو اکتیو خود را میکسر یا پاور میکسر وصل نموده و به عنوان باند مانیتورنیگ استفاده نمایید در سالن های که از باند سقفی استفاده شده اند با استفاده از باند یا ساب اکتیو می توانید به بهبود صدا و بالابردن بیس سیستم کمک کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419979