با خدمات مشاوره آنلاین، فرصت‌های تازه‌ای برای لذت از زندگی خلق کنید

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به دلیل مواجهه با یک سری مشکلات جسمی و روحی تمایل زیادی داشتید که به پزشک و روانشناس مراجعه کنید اما با کمبود وقت و مسیرهای طولانی امکانش فراهم نشده است. مشغله‌های زندگی امروزی اجازه رسیدگی به همه امورات بهداشتی درمانی را به ما نمی‌دهد.

مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی فرصتی طلایی برای بازگو کردن و بهبود تمام مشکلات پزشکی پنهان و نگرانی‌های شماست.

اسنپ دکتر و مشاوره آنلاین

چند سالی است استفاده از خدمات اینترنتی در جنبه‌های مختلف زندگی، کار آدم‌ها را بسیار ساده‌تر کرده است. رفت و آمد در ترافیک سنگین و مسیرهای طولانی، منتظر شدن در صف‌های شلوغ و اتلاف وقت و هزینه از مشکلاتی بود که حالا با وجود امکانات آنلاین حل شده است. امروزه بخشی از خدمات پزشکی و روانشناسی نیز همگام با پیشرفت‌های اینترنت و تکنولوژی به صورت مجازی انجام می‌شود.

مشاوره آنلاین چه کاربردی دارد؟

آیا نگران مشکلات خانوادگی یا تغییر رفتار کودکتان هستید؟ نمی‌توانید با همسر و فرزندانتان ارتباط مثمرثمری داشته باشید؟ کج‌خلقی‌های همسر یا فرزندتان امان شما را بریده است؟ یا از افسردگی‌های مداوم خسته شده اید؟ دلیل مشکلاتتان هر چیزی که باشد فرقی نمی‌کند مشاورهای خانواده رفتار تک تک اعضا را در چارچوب خانواده بررسی می‌کنند و برای بهبود روابط خانواده راهکارهای موثر ارائه می‌دهند.

خانواده درمانی یکی از پروسه‌هایی است که تنها توسط روانپزشک و روانشناس با تجربه و با سابقه امکان‌پذیر است. افزایش تعاملات اعضای خانواده باعث بهبود روابط آن‌ها و افزایش عملکرد مثبت و در نهایت رفع استرس و تنش‌های ایجاد شده در حریم خانواده می‌شود. پیگیری به موقع مشکلات روانشناسی از طریق مشاوره آنلاین موجب می‌شود ناراحتی‌های روحی روانی و تنش بین افراد به موقع شناسایی و درمان شود و به مشکلات جدی‌تر نرسد.

گاهی مواقع به طور جدی تصمیم می‌گیرید که به روانشناس و مشاور مراجعه کنید اما نوبت‌های طولانی مدت ویزیت برای روزهای آتی باعث می‌شود کار به جاهای باریک‌تر برسد و گره کار کورتر شود. همچنین گاهی نیاز هست تا فوری با روانشناس صحبت کنید و مشاوره بگیرید و نمی‌توانید تا زمانی که وقت مشاوره حضوری گرفته‌اید صبر کنید.

مشاوره آنلاین پزشکی چه کاربردی دارد؟ هر بیماری و ناراحتی فیزیکی هر چه زودتر تشخیص داده شود روند بهبودی سریع‌تر خواهد شد و بیماری پیشرفت نخواهد کرد. همچنین گاهی علائمی از ناراحتی‌های فیزیکی وجود دارد که به دلیل مشغله‌های زندگی فرد فرصت نمی‌کند که به پزشک مراجعه کند در این مواقع مشاوره گرفتن با متخصص و راهنمایی شدن می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. بدیهی است که در شرایط حاضر و نگرانی‌هایی که برای ابتلا به کرونا ویروس وجود دارد دسترسی به متخصص و امکان مشاوره از او می‌تواند نه تنها نگرانی افراد را کاهش دهد بلکه با تشخیص سریع از شیوع بیشتر این بیماری بکاهد.

اسنپ دکتر مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی

اسنپ دکتر یک برنامه حرفه‌ای پزشکی است که به تمام نیازهای مشاوره‌ای شما در حیطه بهداشت و درمان پاسخ مناسب می‌دهد. برای اینکه از این خدمات به بهترین نحو استفاده کنید کافی است با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن اسنپ دکتر زمینه تخصصی مورد نظر را انتخاب کنید. پس از ورود از میان پزشکان و متخصصان گوناگون که برای رسیدگی به خواسته‌های درمانی شما همیشه دردسترس هستند، پزشک دلخواه را انتخاب کنید و با زدن دکمه تماس بلافاصله با او گفتگو تلفنی کنید.

در بخش مشاوره آنلاین می‌توانید با مشاهده پروفایل پزشکان و متخصصان، مشاور مناسب را انتخاب کنید و دکمه تماس تلفنی را بزنید و بلافاصله گفتگو تلفنی داشته باشید. همچنین می‌توانید مشاوره متنی و یا ویدئویی بگیرید. مشاوره آنلاین در اسنپ دکتر علاوه بر اینکه امکان گفتگو با متخصص و پزشک را ایجاد می‌کند، امکان این را فراهم می‌کند که بتوانید در اولین فرصت مشکلات روحی و خانوادگی را مطرح کرده و به طور مداوم با متخصص در ارتباط باشید.

فرصت ارتباط با پزشک آنلاین یا دکتر اینترنتی در این پلتفرم تخصص محور باعث می‌شود بدون اتلاف وقت و هزینه و در اسرع وقت با پزشک متخصص ارتباط برقرار کنید. این روزها با مشغله‌های متفاوت زندگی روزمره امکان انتظار برای ملاقات حضوری با پزشک برای همه ما فراهم نیست. به طور مثال ممکن است نگهداری از کودکانمان به ما این اجازه را  ندهد که به راحتی برای مدت طولانی خارج از منزل باشیم. ارتباط با پزشک آنلاین در اسنپ دکتر امکان رسیدگی به درمان بیماری و مشکلات روحی را در شرایطی که با آسودگی در خانه حضور دارید فراهم می‌کند.

با دسترسی به برنامه تخصصی اسنپ دکتر در هر مکان و هر زمانی حتی در محل کار و خارج از منزل می‌توانید از مشاوره‌های پزشکی آنلاین بهره مند شوید. یکی از مزیت های بزرگ این پلتفرم حرفه‌ای آنلاین این است که در صورت مفید بودن مشاوره‌های پزشکی می‌توانید ارتباط مداوم با پزشک مورد نظرتان را حفظ کنید.

هنگامی که پزشک مورد نظر را انتخاب می‌کنید، با زدن دکمه تماس، ارتباط تلفنی شما با پزشک برقرار می‌شود. در صورتی که پزشک مشاور شما در آن لحظه در دسترس نباشد، دکمه رزرو را کلیک کنید و توضیح مختصری در مورد مشکل خود بنویسید تا کمتر از 24 ساعت پزشک با شما تماس بگیرد. همچنین در صورتی که مایل به گرفتن مشاوره تلفنی نیستید امکان مشاوره متنی و مشاوره ویدئویی را دارید.

اسنپ دکتر تعداد زیادی از پزشکان زبده و با تجربه را در یک فضای امن آنلاین دور هم جمع کرده است تا به نیازهای پزشکی ما بهترین پاسخ را بدهد. ارتباط سریع و موثر با پزشک معالج موجب می شود استرس‌ها و نگرانی شما در مورد مشکلاتتان به حداقل برسد و اطمینان خاطر پیدا کنید.

http://file.tesmino.ir/reportage/35463662/image_87ff8cb56526fc60787804fc39df6b282b239af6.png

اسنپ دکتر و شیوع کرونا

 این روزها با شرایطی که پس از شیوع بیماری خطرناک کرونا به وجود آمده است نیاز داریم که تا حد ممکن رفت و آمد به خارج منزل را به خاطر حفظ سلامتی خود و اطرافیانمان کمتر کنیم. این شرایط به خصوص برای مادر و پدرهایمان و افراد مسن حساس‌تر است. با امکاناتی که با همراهی اسنپ دکتر فراهم شده است دیگر نیازی نیست برای مشاوره‌های ساده پزشکی از خانه بیرون بروید بلکه به فاصله چند کلیک ساده بهترین پزشکان در اختیار شما خواهند بود.

در برنامه اسنپ دکتر می‌توانید با انتخاب موضوع کرونا ویروس از پزشکان و متخصصانی که در این حوزه تجربه دارند مشاوره بگیرید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420019