افزایش محسوس فروشندگان در بازار ارز/ دلار تا کجا می‌ریزد؟

قیمت دلار امروز کاهش قیمتی بین ۸۰۰ تا هزار تومان را تجربه کرد.

 به گزارش خبرآنلاین، فعالان بازار میگویند امروز بازار سرمایه تحت تاثیر فضای رسانه‌ای واکنشی مثبت از خود نشان داده و با کاهش قیمت روبرو شده است .

 بسیاری از فعالان بازار در پاسخ به این سئوال که چرا روند قیمت‌ها کاهشی است، گفتند اخباری که در خصوص گشایش اقتصادی اعلام می‌شود مثبت است از این رو روند کاهشی بر بازار حاکم است و اتفاقا با توجه به مثبت بودن فضا امروز عرضه دلار با افزایشی محسوس مثبت به روزهای قبل روبرو بود .

دلار

 یکی از معامله‌گران بازار ارز گفت: کسانی که به قصد سرمایه‌گذاری در روزهای اخیر دلار را به قیمت‌هایی در محدوده ۲۰ ا ۲۳ هزار تومان خریده‌اند دست به کار فروش شده‌اند چون می‌ترسند با گشایش اقتصادی رخ داده ، متضرر شوند از این روز خیلی ها امروز متقاضی فروش دلارهایشان بودند. وی در پاسخ به این سئوال که دلار را به چه قیمتی خریداری می‌کنید؟ گفت: صرافان بانکی ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کردند اما در بازار آزاد قیمت خرید کمتر است.

 در بازار آزاد قیمت دلار هر چند دیروز در ساعات ابتدایی صبح ۲۲ هزار تومان بود اما در میانه روز به ۲۱ هزار و ۵۰۰ رسید و امروز نیز با کاهشی نزدیک به دویست تومان حتی به قیمت ۲۱ هزار و ۳۰۰ نیز فروخته شد .

 بسیاری از معامله گران می گویند بازار سقوط اول را تجربه کرده و به سد مقاومتی ۲۰ هزار تومان نزدیک شده است و طبق پیش‌بینی‌ها اگر از مرز ۲۰ هزار تومان عقب‌تر برود می‌تواند حتی تا محدوده ۱۷ هزار تومان نیز عقب نشینی نماید .

 بسیاری از معامله‌گران از اعلام میزان کاهش قیمت خودداری می‌کردند اما معتقد بودند کسانی که امروز دلارهایشان را به ریال تبدیل کردند متضرر نخواهند شد .  کاهش قیمت دلار در بازار آزاد امروز در قیاس با روز پنجشنبه بیش از ۲ هزار تومان بود.

 بیشتر بخوانید:آخرین قیمت‌های امروز را اینجا بخوانید.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =