میلیچ: عده‌ای در باشگاه بدون دلیل خاصی من را باور ندارند

ایلنا نوشت:مدافع تیم استقلال تهران ابراز امیدواری کرد با قهرمانی در جام حذفی یک فصل سخت را برای هواداران با به ارمغان آوردن جام به پایان برسانند.

 استقلال تهران در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر سپاهان اصفهان با نتیجه دو بر صفر به برتری دست پیدا کرد. هروویه میلیچ که در این مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی جای داشت با پاس به علی کریمی پایه‌گذار گل دوم شد. میلیچ که پیش از این مسابقه شایعات انتقال او به تیم الجزیره امارات مطرح شده بود می‌گوید بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند تا در جام حذفی با قهرمانی هواداران این تیم را خوشحال کنند. مشروح گفتگوی مدافع-هافبک کروات استقلال با ایلنا را در ادامه می‌خوانید:

بازی با سپاهان چطور بود؟

این بازی همیشه سخت است و می‌دانیم که باید از سپاهان چه انتظاری داشته باشیم. کار ما مقابل این تیم به خوبی انجام شد و امید داشتیم که در بازی جام حذفی هم مانند لیگ بتوانیم آنها را از پیش رو برداریم.

انتظار چه قرعه‌ای را دارید؟

در نیمه نهایی هستیم. می‌خواهم بگویم که اگر مانند امروز بازی کنیم از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. به نظرم می‌توانیم بازی خوبی داشته باشیم و نگران بازی‌های بعدی نخواهیم بود. وقتی آماده باشیم می‌توانیم هر تیمی را شکست بدهیم.

استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود؟

متاسفانه پرسپولیس لیگ را برد، این را نمی‌شود تغییر داد. اما تلاش داریم در این جام پیروز شویم و امیدوارم که همین‌طور هم بشود. 

عملکرد خوبی برابر سپاهان داشتی؛ درباره پاس گل به علی کریمی صحبت کن.

من کار خوبی انجام دادم، اما نمی‌خواهم بگویم که فقط من اینگونه بودم و تمام تیم عالی بود. چیزی که به من کمک می‌کند کار تیمی خوب است و خوشحالم که هم‌تیمی‌هایم خوب کار کرده و به من کمک کردند.

از حضور در پست وینگر چپ رضایت داری؟ بسیاری می‌گویند نمی‌توانی عملکرد خوبی در این قسمت داشته باشی.

از زمانی که فوتبالم را به عنوان بازیکن آغاز کردم وینگر چپ بودم و در آن پست گل‌های زیادی زدم و بعد به مدت چند سال در پست دفاع کار کردم. در این چند بازی نشان دادم که در هر پستی می‌توانم بازی کنم. در نهایت من بازیکن استقلال هستم و هر پستی که سرمربی از من بخواهد در آن بازی می‌کنم؛ به غیر از دفاع مرکزی و مهاجم نوک. این را هم نشان داده‌ام که توانایی انجام این کار را هم دارم.

غیبت دیاباته، مطهری و اسماعیلی اثرگذار نبود؟

تمام تیم از دقیقه ابتدا با استراتژی مشخص پیش رفت و بازی بسیار خوبی داشتیم. ماهیت تاکتیکی بازی ما خوب بود و سپاهان شانس چندانی نداشت و ما از اینکه بازی اینچنین به پایان رسید خوشحالیم. امیدوارم بازیکنان مصدوم ما هم بتوانند به زودی برگردند چون تیم به آنها نیاز دارد.

استقلال بعد از کرونا عملکرد مناسبی نداشت اما رفته رفته بهتر شد.

راستش را بگویم در بعضی از بازی‌ها عملکرد خوبی نداشتیم و شیوع ویروس کرونا باعث شد که سطح بازی‌ها از حد پیشین خود پایین بیاید. به نظرم بعد از کرونا سطح فوتبال لیگ ایران مانند گذشته نیست اما ما پیشرفت کردیم و مهمترین نکته به پایان رساندن لیگ است و هر چه بیشتر می‌گذرد بهتر می‌شویم.

از عملکردت بعد از کرونا راضی هستی؟

من راضی هستم اما فکر می‌کنم عده‌ای در باشگاه بدون دلیل خاصی من را باور ندارند. من تجربه زیادی برای حضور در تیم دارم و در بهترین باشگاه‌های اروپا و ایتالیا توپ زدم. نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد اما متاسفانه این اتفاق افتاده است. سخت تمرین کردم تا نشان بدهم که چه اندازه برای تیم می‌توانم مثمرثمر باشم و همه هم این را دیدند.

شایعاتی هم پیرامون قراردادت منتشر شده و پیش از بازی هم گفته شد که از الجزیره امارات پیشنهاد داری. چنین چیزی صحت دارد؟

من بازیکنی اخلاقی هستم و می‌توانم از چیزهایی حرف بزنم که در باشگاه مطرح شده و مجوز آن را دارم. اگر چنین چیزی باشد می‌نشینیم و درباره‌اش حرف می‌زنیم. پیشنهادهایی داشته‌ام، اما نمی‌خواهم بگویم از کجا. الان باید با باشگاه صحبت کرده و ببینیم که چه پیش می‌آید.

همینطور شایعات هم پیرامون آینده همکاری مجیدی با استقلال مطرح شده بود.

درباره این موضوع نمی‌توانم حرف بزنم. این کار من نیست. 

استقلال فصل را با جام تمام می‌کند؟

البته، مطمئن هستم که می‌توانیم جام را ببریم. شانس خوبی داریم. باید بینیم چه تیمی در نیمه‌هایی حریف ما قرار می‌گیرد. شانس خوبی برای لیگ قهرمانی آسیا داریم. البته الان یک امتیاز بیشتر نداریم ولی چهار بازی دیگر پیش رو داشته که مطمئنم می‌توانیم آن‌ها را ببریم.

صحبت پایانی.

در 10 روز گذشته، 2 بار سپاهان را بردیم. خوشحالم که از حمایت هواداران برخورداریم که متاسفانه امکان حضور در استادیوم را نداشتند. امیدوارم که به‌زودی در استادیوم آزادی در بازی با ما باشند. آن‌ها برای ما اهمیت دارند و می‌دانم که از پیروزی ما چقدر خوشحال می‌شوند. قول می‌دهم که در بازی‌های پیش رو خوب عمل کرده تا آن‌ها را راضی کنیم.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =