روایت علیرضا معزی از جلسه روحانی با تولیدکنندگان دارو و واکسن

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌ جمهور در پیامی توئیتری به جزئیات جلسه مهم رئیس جمهور با مدیران تولید کننده دارو و واکسن کشور اشاره کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا معزی  معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌ جمهور در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر با اشاره به نشست مهم رئیس جمهور با مدیران تولید کننده دارو و واکسن کشور نوشت: امروز رییس‌جمهور از نقش‌آفرینان عرصه‌ی تولید دارو و ⁧واکسن⁩ میزبانی کرد؛ عرصه‌ای که اینک میدان تلاش بی‌وقفه‌ی بخش خصوصی، شرکت‌های نوپای ⁧دانش بنیان⁩ و همچنین مراکز بزرگ و شناخته‌شده این عرصه است .

‏وی افزود: میهمانان رییس‌جمهور از پیشرفت‌های قابل توجهی سخن گفتند؛ پیشرفت‌هایی که متکی به سرمایه‌گذاری مؤثر دولت در زیرساخت‌های مرتبط با تولید ⁧واکسن⁩ و همچنین پویایی و اثربخشی شرکت‌های ⁧دانش بنیان⁩ پرشماری است که در سال‌های اخیر آغاز به کار کرده‌اند.

معزی تأکید کرد: آنچه از همه چیز الهام‌بخش‌تر است و امیدآفرین‌تر، اعتماد به نفس غرورانگیز آنهاست آنهم در تلاشی همپای کشورهای پرسابقه در تولید ⁧ واکسن⁩.اما آنچه بر این غرور وامید می‌افزاید تکاپویی است که در زیر سایه‌ی سنگین ⁧تحریم⁩ انجام می‌شود، اینکه تحریم هم نمی‌تواند میل به پیشرو بودن را سرکوب کند.

27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =