توزیع ۴۶ هزار بسته تبرکات علوی در امامزادگان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و در قالب اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی، ۴۶ هزار بسته تبرکات علوی شامل ۱۳ هزار بسته ارزاق معیشتی و ۳۳ هزار بسته غذای گرم با محوریت امامزادگان استان سمنان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: یکی از برنامه های شاخص ما در طول سال، اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی است که همه ساله در ایام دهه امامت و ولایت و از عید قربان تا غدیر برگزار می شود.
وی افزود: امسال با توجه به وضعیت موجود در سطح کشور و به خصوص در سطح استان، این برنامه کمی متفاوت نسبت به سالهای گذشته برگزار شد و بیشتر مراسم ها بدون حضور جمعیت و بر بستر فضای مجازی اجرا شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: یکی از برنامه های مهمی که امسال در این طرح اجرایی شد، بحث تهیه و توزیع بسته های تبرکات علوی بود که با همت هیئت امنای بقاع متبرکه مجری طرح و مشارکت مردم خیر استان سمنان، بیش از ۱۳ هزار بسته ارزاق شامل گوشت و مرغ و برنج و سایر اقلام خوراکی به صورت خشک و بیش از ۳۳ هزار بسته غذای گرم با رعایت دستورالعملهای بهداشتی تهیه و بین مردم نیازمند توزیع شد.
وی کرد: در سطح استان ۳۴ راس گوسفند قربانی و گوشت آن نیز بین اقشر نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه ۲۴ امامزاده و بقعه  متبرکه در سطح استان سمنان مجری طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی بودند، خاطر نشان کرد: به همت هیئت امنای امامزادگان و اعضای مراکز افق امامزادگان مجری طرح، در ۸ نقطه استان سمنان کاروان های شادی براه افتاد و به اجرای برنامه های شاد پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =