بهره برداری از ۲۰ پروژه عمرانی برق رسانی شهرستان شاهرود در هفته دولت

مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود از افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی برق رسانی در هفته دولت سال جاری با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان جمال فرخ زاده با اعلام این که پروژه احداث ۱۲ پست هوایی به ظرفیت دوهزار و ۳۷۵ کیلوولت آمپر در منـاطق مختلـف شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید گفت: پروژه کابل کشی زمینی فشار متوسط به طول ۸۰۰ متر به منظور تامین برق پست زمینی ارگ بسطام  با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفتـه دولت امسـال افتتاح خواهد شد.  

وی به سه پروژه احداث و بهسازی سه هزار و ۲۵۸ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیـف و نصب ۱۰ ایستگاه هوایی توزیع برق باظرفیت ۶۹۵ کیلوولت آمپر به مبلغ ۲۳ میـلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال اشاره نمود و افزود: پروژه بهینه سازی ۱۱ دستگاه پست هوایی توزیع برق با هزینه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ، از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری می باشد.

وی با بیان این که پروژه نصب ۲۰ دستگاه تابلو هوشمند قابل قطع و وصل از راه دور مشترکین چاه آب کشاورزی با اعتبار دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد اظهارداشت: پنج پروژه برقراری ۱۰ هزار و ۴۲۷ متر شبکه توزیع برق به مبلغ ۲۲ میلیـارد و ۲۹۰ میلیـون ریـال، از دیگـر پـروژه های قابـل بهره برداری مربوط به این شهرستان هستند.

فرخ زاده با ابراز این که سه پروژه روشنایی معابر مقابل دانشگاه صنعتی، خیابان بینش و بلوارهای دکتر حسابی و خاوران  و متقاضیان کوچه ۳۵ شهرک شهیـد بهشتـی  با هـزینه پنـج میلیـارد و ۶۲۰ میلیون ریـال، از جملـه پـروژه های قابل افتتـاح می باشند تصـریح کرد: دو پروژه نصـب سـه دستگاه سکسیونـرکنتـرل از راه دور بـرروی فیـدرهای خارتوران بیارجمنـد و چهل دختر با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال افتتاح می شوند.

وی با عنوان این که دو پروژه تبدیل ۴۵۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در خیـابان امام رضـا (ع) و روستـای زرگر با هزینه یک میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال بهره برداری خواهند شد خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح و جابه جایی یک هزار و ۹۸۹ متر شبکه فشار متوسط ورودی روستای میقان به مبلغ یک میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریـال، از زمـره پـروژه های قابل افتتاح به شمار می رود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =