پروژه خیرساز همراه سرای بیمارستان کوثر سمنان  کلنگ زنی شد

امروز آیین آغاز ساخت پروژه خیرساز همراه سرای مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با حضور مسئولین موسسه یاوران اسکان فدک، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شهردار سمنان، حمزه ای مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان سمنان، نماینده ای از جانب دکتر گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستانی و دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه مراسم عملیات آغاز ساخت پروژه خیرساز همراه سرای مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه بیان داشت: همراه سرای بیمارستان کوثر در زمینی به ۸۰۰ متر در محوطه این بیمارستان بنا خواهد شد.

دکتر دانائی با اشاره به این که این پروژه خیر ساز است، گفت: به همت موسسه یاوران اسکان فدک و مجمع خیرین سلامت استان سمنان این پروژه به بهره برداری می رسد و با افتتاح این پروژه رفاهی خدمات مطلوب و در شان همراهان بیمارانی که از شهرستان ها و استان های مجاور به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند، ارائه می گردد.

وی با تاکید مجدد بر امر مهم تکریم ارباب رجوع اضافه کرد: به‌منظور ساخت همراه سرا بیمارستان کوثر زمینی از سوی این دانشگاه در اختیار این موسسه خیرساز قرار گرفت است و با مساعد خیرین محترم حوزه سلامت ان شاءلله به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن ابراز خرسندی و آرزوی صحت و موفقیت برای خیرین محترم حوزه سلامت به ویژه خیرین موسسه یاوران اسکان فدک و مجمع خیرین سلامت استان سمنان، از این عزیزان و خواستار حضور و مساعد بیش از پیش خیرین ارجمند و نیک اندیش در حوزه سلامت شد.

لازم به ذکر است: در حاشیه این آیین، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق شهردار سمنان از دو ابر پروژه دردست احداث سوختگی و سوانح بازدید کردند.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =