کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی طی ۷ سال

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی طی ۷ سال به نصف کاهش یافته و استان در هوشمندسازی محورهای مواصلاتی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی،  ارسلان شکری در تکمیل این خبر گفت : استان آذربایجان‌غربی رتبه اول در زمینه سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل جاده‌ای و نیز کاهش تصادفات منجر به فوت را در کشور دارد که این دستاورد حاصل تلاش و تعامل مشترک پلیس راه و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.

وی اضافه کرد: تعداد کشته‌های حاصل از تصادفات رانندگی طی ۷ سال از ۴۹۲ مورد به ۲۳۴ مورد کاهش یافته است.

شکری افزود: برای رفع اختلاف ناشی از آسفالت و شانه که منجر به تصادفات جاده‌ای می شود نیاز به تهیه مصالح است که دستگاه‌های ذینفع باید همکاری و مساعدت کامل را در تهیه مصالح با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی داشته باشند.

وی گفت : هم اکنون ۱۲ پاسگاه پلیس راه ثابت و سیار با اعتبار ۴ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی تعمیر و نگهداری می شود و همچنین سه پاسگاه پلیس راه ارومیه - سلماس با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی ، تکاب - شاهین دژ با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی و قرارگاه مرکزی پلیس راه استان هم با ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =