‍ خانه جوان شهرکرد تا پایان امسال افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تامین اعتبار، خانه جوان شهرکرد تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  حمید کریمی با اشاره به اینکه کلنگ احداث خانه جوان شهرکرد در سال ۹۷ بر زمین زده شد، افزود: متراژ این پروژه ۱۴۰۰ مترمربع و در ۴ طبقه بوده که با امکانات کامل در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه، بیان کرد: تاکنون ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده و ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل آن مورد نیاز است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: این ساختمان فرهنگی می تواند پایگاهی برای فعالیت جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد باشد، که در صورت تامین اعتبار با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای آن، تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.
کریمی با اشاره به اینکه خانه جوان شهرکرد اتاق فکری برای جوانان و محلی برای نشست جوانان و سازمان های مردم نهاد جوانان است، تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی در زمینه مهارت های زندگی، دوره های توانمندسازی جوانان در زمینه های اشتغال، کارآفرینی و کاهش آسیب های اجتماعی، حضور مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان در خانه جوان، برگزاری برنامه ها و طرح های مختلف حوزه جوانان توسط سازمان های مردم نهاد جوانان استان از جمله کارکردهای خانه جوان شهرکرد است.
لازم به ذکر است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجری ساخت این پروژه است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =