کمیته فنی اشتغال کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی:بانک ها ودستگاههای اجرایی ظرف ۴۸ ساعت آینده کلیه پرونده های در دست بررسی را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی: کمیته فنی اشتغال کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور اقتصادی استاندار  و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط به منظور بررسی وضعیت و روند جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان در سالن جلسات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن ارایه گزارش کامل از عملکرد تسهیلات روستایی و عشایری، موضوع نظارت بر این تسهیلات را امری مهم و ضروری خواند.

نیک مرام افزود: بانک ها ودستگاههای اجرایی می بایست ظرف ۴۸ ساعت آینده کلیه پرونده های  در دست بررسی را تعیین تکلیف کنند در غیر این صورت  با مسئولیت دستگاههای اجرایی و بانک های عامل پرونده ها مختومه و طرح جدید جایگزین میگردد.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم کمیته نظارت بر توزیع بخشی تسهیلات روستایی مطابق دستور العمل ابلاغی عنوان کرد و تاکید داشت کمیته فنی بر  پرداخت تسهیلات بر اساس سهم بخشی حساسیت لازم را داشته باشد.

در این جلسه به استناد آمار و اطلاعات استخراج شده از سامانه کارا مبلغ تسهیلات پرداخت شده در بخش کشاورزی ۱۹۳۴/۶ میلیون ریال قرائت شد که این مبلغ مازاد بر سهمیه ای ۴۵ درصدی در این بخش می باشد و در سایر بخش ها نیز اولویت پرداخت تسهیلات با طرح های تکمیلی (متمم) و طرح های جدید دارای توجیه اقتصادی متناسب با سهمیه هر بخش می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =