اصولگرایان به دنبال رئیس جمهور نظامی هستند؟

برنا نوشت: مرتضی طلایی فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: ما نمی‌توانیم تفکیکی بین یک اقتصاددان و یک فرد نظامی قائل شویم، کسانی که قابلیت، کارآمدی و توان مدیریتی دارند، می‌توانند در انتخابات حاضر شوند.

مرتضی طلایی سردار پیشین سپاه پاسداران، درباره این موضوع که چه کسی باید در انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان کاندیدا حاضر شود؟گفت: به نظر من فردی که در انتخابات ۱۴۰۰ حضور می‌یابد باید مدیر باشد. ریاست جمهوری نقش چندوجهی دارد، در همه‌ حوزه‌ها کار دولت تخصصی است بنابراین رئیس‌جمهور باید نقش مدیریتی داشته باشد که بتواند مدیران شایسته و لایق را در حوزه‌های تخصصی به کار بگیرد.

در همین رابطه بخوانید؛

باهنر: برخی کاندیداهای ۱۴۰۰ را باید به کشورهای استقلال یافته صادر کنیم 

سردار طلایی با تاکید بر کارآمدی فردی که در انتخابات کاندیدا می‌شود، توضیح داد: ما نمی‌توانیم تفکیکی بین یک اقتصاددان و یک فرد نظامی قائل شویم، کسانی که قابلیت، کارآمدی و توان مدیریتی، تفکر جهادی دارند، می‌توانند در انتخابات حاضر شوند حالا از هر گروهی می‌خواهند باشند مهم پایبندی به اصول، قانون اساسی، ولایت، ملت و کشور است. 

وی در خصوص حضور نظامیان در سیاست اظهار کرد: ما پاسدار هستیم، امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، این جایگاه و کارکرد پاسداران است. پاسداران هر روزی و در هر عرصه‌ای که کشور نیاز داشته باشد باید آماده‌ جانفشانی و فداکاری باشند. فرق نمی‌کند سیاست باشد یا اقتصاد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422959

برچسب‌ها