دریافت گواهینامه بین‌المللی ایمنی وبهداشت SHS:۲۰۲ برای «عصر گفت‌وگوی قلم»

در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی ، «عصر گفتگوی قلم» به دریافت گواهینامه بین المللی ایمنی وبهداشت SHS:۲۰۲۰ با گرید A دست یافت.

به گزارش خبرآنلاین از  روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری عصرگفتگوی قلم، این روزها جهان با COVID-۱۹ دست و پنجه نرم می کند  و تمامی مشاغل تحت تاثیر این ویروس منحوس آسیب جدی دیده اند ؛ در ایران شرایط کسب و کار به دلیل شیوع گسترده کرونا و همه گیری آن در سراسر کشور تبدیل به یک معضل جدی برای صاحبان مشاغل شده است. 

از آنجا که موسسه فرهنگی و هنری « عصر گفتگوی قلم » فعالیت جدی اش در زمینه برگزاری سمینارها و همایش های تخصصی در داخل و خارج از کشوراست ، از روزهای اولیه شیوع این ویروس ، جلسه ای فوق العاده برای مقابله با  تبعات کرونا در این موسسه انجام گرفت ،در نتیجه این جلسات، با  اتخاذ تدابیری منسجم بر پایه دستورالعمل های تخصصی سازمان جهانی بهداشت WHO  جهت ارائه راهکارهای اثربخشی در پیشگیری از شیوع بیماری، در گام نخست ، زنجیره انتقال آلودگی بین پرسنل  قطع گردید   و در گام بعدی ،  تلاش شد تا طبق دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا ، شرایط برگزاری امن همایش ها یا سمینارهای تخصصی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی فراهم شود.   

از این رو ، به جهت اهمیت  تداوم نظارت بر عملکرد موسسه « عصر گفتگوی قلم » در رعایت پروتکل های بهداشتی چه در بین کادر سازمانی و چه در قالب برگزاری رویدادهای داخلی و بین المللی،  شرکت« BRSM»  بعنوان مجری انحصاری پیاده سازی وصدور گواهینامه بین المللی  ایمنی وبهداشت SHS:۲۰۲۰ جهت مقابله با ویروس کرونا (کووید۱۹) اقدام به ممیزی  موسسه فرهنگی و هنری « عصر گفتگوی قلم » کرد که  در طی  فرایند ممیزی،  این موسسه، با انطباق مناسب با الزامات SHS ، گرید A را دریافت نمود. 

رعایت فاصله اجتماعی، کنترل مستمر بهداشت فردی پرسنل ، نظافت وضد عفونی مستمر محیط از مهمترین مشخصه های ایجاد گردیده  در « عصرگفتگوی قلم »  است  که توسط ممیزین شرکت BRSM صحه گذاری گردیده است.

گواهینامه بین المللی  SHS در سه گروه FSHS- GSHS- PSHS بنا به ماهیت بنگاه اقتصادی و پس از بررسی واطمینان از تطابق مشاغل با الزامات طرحها توسط شرکت BRSM قابلیت صدور خواهد داشت.

۴۵۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =