بهره برداری از هفت پروژه برق رسانی در مهدیشهر به مناسبت هفته دولت

مدیرتوزیع برق شهرستان مهدیشهر اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت امسال، هفت پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حسین حافظی با اشاره به این که پروژه تامین برق سیادره منطقه جاشلوبار با هزینه سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال بهره برداری خواهد شد بیان داشت: پروژه تعویض ۲۲ اصله پایه های برق فرسوده شبکه ۲۰ کیلوولت فیدر شهید رجایی با اعتبار ۹۲۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

وی بااشاره به این که پروژه بهسازی یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف خیابان های شهدا و امیرکبیر روستای فولادمحله به مبلغ یک میلیارد و ۶۲ میلیـون ریال آمـاده افتتاح می باشد افزود: پروژه احداث یک هزار و ۶۸۱ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار جهت تامین برق متقاضیان جدید با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، ازجمله پروژه هایی است که درهفته دولت بهره برداری خواهد شد.

وی باعنوان این که پـروژه تامین روشـنایی معابر بلوار رسـالت درجـزین با هزیـنه ۵۰۰ میلیـون ریـال بهـره برداری می شودتصریح کرد: دوپروژه نصب سه دستگاه سکسیونرهوایی گازی جهت رینگ خطوط برای برقدار کردن منطقه طالب آباد به مبلغ یک میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریـال، آماده بهـره برداری در هفته دولت سـال جـاری می باشند.

حافظی اعلام کرد: به منظور بهره برداری از این تعداد پروژه ، ۱۰ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال اعتبار پیش بینی و صرف شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =