تعیین عضو جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار

مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در حکمی عضو جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار را منصوب کرد.

به گزارش ازسازمان منطقه آزاد چابهار، بر این اساس وزیران عضو شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب نامه شماره ۵۷۸۷۹/ت۵۷۹۴۲ک مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ تصویب کردند: «محسن علی گلشنی» به مدت سه سال به عنوان عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار منصوب شد.

در حکم مرتضی بانک آمده است:

با عنایت به پیشنهاد دبیرخانه و تصویب شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، موضوع تصویب نامه شماره ۵۷۸۷۹/ت۵۷۹۴۲ک مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان «عضوهیأت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار» منصوب می‌شوید.

با عنایت به شرایط کنونی و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام در راستای جهش تولید، از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و گسترش و تسهیل تولید، صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب در راستای حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیات مدیره زمینه تحقق اهداف موردنظر را در منطقه فراهم آورید.

شایان ذکراست گلشنی قبل از این سمت‌های مدیریت شیلات سیستان، مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان، مدیر کل دفتر بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران و مشاور رییس سازمان شیلات کشور در توسعه سواحل مکران و معاون اجرایی طرح پرورش آبزیان دریایی در قفس را به عهده داشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =