ساعت کاری ادارات قزوین از شنبه به حالت عادی باز می‌گردد

حبیبی گفت: آغاز ساعت اداری دستگاه‌های اجرایی استان که ماه گذشته و براساس مصوبه ستاد کرونا از مردادماه امسال یک ساعت زودتر تعیین شده بود، از اول شهریورماه آینده به حالت عادی خود بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا، مدیریت بحران و همچنین در راستای کاهش حضور کارکنان در ادارت و دستگاه‌های دولتی به منظور حفظ سلامتی آنها و جبران ساعت کاری آنان از طریق دورکاری از اول مرداد ماه جاری ساعت کاری دستگاه‌های دولتی در سطح استان تغییر یافت.
حبیبی ادامه داد: از سوی دیگر، با بالا رفتن دمای هوا و استفاده بیشتر از روشنایی روز به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و آب که در برخی اوقات منجر به قطعی آنها در برخی مناطق استان می‌گردید، به درخواست این شرکت‌ها که مدعی بودند میزان مصرف آب تا ۳۰درصد و برق تا ۱۰۰مگاوات نیز افزایش یافته، مقرر شد از ابتدای مرداد ماه فعالیت کارکنان در ادارات دولتی محدود و از ساعت ۶ و ۳۰ تا ۱۳ و ۳۰دقیقه باشد.
معاون سیاسی استاندار قزوین بیان کرد: با توجه به گزارش دوباره شرکت‌های آب و برق و همچنین مساعد شدن وضعیت دمای هوا، فعالیت ادارات دولتی در سطح استان از اول شهریورماه به حالت عادی، یعنی از ساعت ۷ و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰دقیقه باز می‌گردد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =